کدخبر :283328 پرینت
08 مرداد 1402 - 10:44

همراه اول: ویراستی باید آی‌پی خود را به رگولاتوری اعلام کند

نظر به عدم دسترسی برخی کاربران ویراستی که از یکی از بسته‌های اینترنت همراه اول استفاده می‌کنند، همراه اول به سیتنا خبر داد که طبق دستور رگولاتوری عمل کرده است و در این مورد، ویراستی IP مورد نظر را به رگولاتوری اعلام نکرده است و به همین دلیل کاربران در این بسته خاص که از ترافیک داخلی استفاده می‌کند، به ویراستی دسترسی ندارند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهدی انجیدنی، مدیرعامل شبکه اجتماعی ویراستی، در ویراستی آورده بود: کاربران ویراستی که از بسته‌های اینترنت ملی همراه اول استفاده می‌کنند، به ویراستی دسترسی ندارند! عجیب اینجاست که گپ و ویراستی در یک مرکز داده و در کنار یکدیگر قرار دارند و این کاربران با همان بسته‌های اینترنت ملی به گپ به راحتی دسترسی دارند اما به ویراستی دسترسی ندارند!(خبر)

در همین راستا، همراه اول در پاسخ به این خبر به خبرنگار سیتنا، گفت: تعداد بسته های همراه اول زیاد است و مشکل برای یکی از این بسته هاست که برای ترافیک داخلی طراحی شده است.

همراه اول، افزود: رگولاتوری باید آی پی سایت‌ها و یا اپ‌های داخلی را به اپراتور اعلام کند که اپراتور آنها را ترافیک داخل منظور کند. در این مورد خاص، ویراستی IP مورد نظر را به رگولاتوری اعلام نکرده است، بنابراین در این بسته همراه اول بر اساس آنچه رگولاتوری اعلام کرده عمل شده و به دلیل عدم اطلاع رسانی آی پی ویراستی به رگولاتوری، بسته همراه اول با ترافیک داخلی در ویراستی در دسترس نبوده است، که در حال بررسی موضوع جهت برطرف کردن مشکل هستیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با نت ملی رایتل خیلی از سایتای داخلی میاد ولی با همراه اول حتی سایتای بانکی مثل سامانه مهم شاپرک حتی باز هم نمیشن
با نت ملی همراه اول حتی تپسی و اسنپ هم باز نمیشن مشکل فقط ویراستی نیست
اما با نت ملی " رایتل " همه اینا باز میشه حتی ویراستی

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.