کدخبر :282085 پرینت
06 تیر 1402 - 13:57

گزارش تصویری سیتنا از حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1402

همراه اول به عنوان طلایه دار هوشمندسازی کسب و کارها و پیشران تحول دیجیتال کشور به همراه اعضای گروه خود در نمایشگاه الکامپ 1402 حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری های نسل نو در قالب محصولات و سرویس های تجاری، یوزکیس و دموهای کاربردی می پردازد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) از 4 تا 8 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری در حال برگزاری است که «همراه اول» به عنوان طلایه دار هوشمندسازی کسب و کارها و پیشران تحول دیجیتال کشور نیز در آن حضور دارد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به شکلی متمرکز در سالن 35 به همراه اعضای گروه خود و در فضایی نزدیک به 1200 مترمربع حضور دارد که به ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری های نسل نو در قالب محصولات و سرویس های تجاری، یوزکیس و دموهای کاربردی می پردازد.

همراه اول با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار مشترکان تلفن همراه کشور، در قالب سه زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل های کسب و کاری» و «زندگی دیجیتال» در این رویداد حاضر است و به ارائه جامعی از خدمات و سرویس های مربوط به این زون ها می پردازد.

گزارش تصویری سیتنا از حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1402 را ببینید:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

عکسا و خبر عالیه

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.