کدخبر :282 پرینت
20 شهریور 1390 - 08:54

زارعیان در گفت‌وگو با سیتنا: تیم های تخصصی را برای حضور در اجلاس ITU آماده کردیم

متن خبر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: تیم‌هایی  را در قالب  موضوعات «تلفن همراه، دیتا، ارزش افزوده و R&D» برای حضور در اجلاس ITU ساماندهی و آماده کرده ایم.

 

دکتر "داوود زارعیان" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) گفت: شعاری که امسال برای اجلاس ITU انتخاب کرده‌اند «زمانی که هر کسی در دنیا مشتری شماست نمی‌توانید به تنهایی عمل کنید» می‌باشد و در واقع  بحث همگرایی مطرح است و همه کشورها باید  خدمات یکپارچه و خوب را به مشتریان ارائه دهند.

 

به گفته دکتر "زارعیان"  این اجلاس دو بخش عمده‌ی نمایشگاه و فروم دارد، که در بخش نمایشگاه همه کشورهای عضو اتحادیه حضور دارند که از دوم آبان ماه افتتاح می شود. همچنین این اجلاس هفت فروم دارد  که  افتتاح فروم ها، روز  سوم آبان ماه است.

 

زارعیان  گفت: سمپوزیوم‌های این اجلاس عمدتا در چهارم و پنجم آبان ماه برگزار می‌شود و در روزهای اول و دوم نیز چندین نشست خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: در دوره قبل یعنی سال 2010 میلادی در ژنو، شرکت مخابرات ایران در قالب نمایشگاه حضور داشت و همین طور در فروم‌های مختلف تیم‌هایی را جهت حضور هماهنگ کردیم، ولی امسال در نمایشگاه حضور نداریم، اما تیم‌های کارشناسی را برای بازدید اعزام خواهیم کرد. 

 

زارعیان گفت: آی.تی‌.یو پیشنهاد داده که اپراتورها، سازمان تنظیم مقررات، مدیران و کارشناسان ارتباطات و مقررات در این رویداد شرکت ‌کنند. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.