کدخبر :279732 پرینت
05 اردیبهشت 1402 - 13:19

زارع‌پور: حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را با جدیت دنبال می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را برای ارائه خدمات بهتر به مردم با جدیت دنبال می‌کنیم و قابلیت اتصال بین پیام‌رسان‌های داخلی امروز (پنجم اردیبهشت ماه) رونمایی می‌شود و در نسخه‌های جدید این پیام‌رسان‌ها قابل دسترس است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، عیسی زارع پور در مراسم طرح اتصال بین پیام رسان های ایرانی در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر، اظهار کرد: حمایت از پیام رسان‌ها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم با جدیت دنبال می‌کنیم و قابلیت اتصال بین پیام رسان‌های ایرانی امروز (پنجم اردیبهشت ماه) رونمایی می شود و در نسخه‌های جدید این پیام رسان‌ها قابل دسترس است.

وی ادامه داد: نسخه دسکتاپ بله امکان این اتصال را دارد و نسخه‌های دسکتاپ باقی سه پیام رسان دیگر به زودی به این قابلیت دسترسی می یابند.

زارع پور افزود: در مرحله نخست امکان ارسال پیام متنی، استیکر و فایل فراهم شده و در مراحل بعدی امکان تشکیل گروه مشترک و تماس تصویری و صوتی را خواهیم داشت.

وزیر ارتباطات گفت: شماره ۱۶۴۹ در سازمان فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به مشکلات و سوالات مردم در کل کشور در دسترس است و پشتیبانی پیام رسان‌ها نیز پاسخگو هستند.

وی تاکید کرد که برای سهولت دسترسی مردم در استفاده از پیام رسان ها این امکان فراهم شده است.

[node:title]

[node:title]

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: حسین شهلایی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.