کدخبر :275684 پرینت
07 دی 1401 - 11:47

۱۱ کالا برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این آمادگی وجود دارد تا در گستره استان هرمزگان طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری انجام شود؛ یعنی مردم می‌توانند یارانه نقدی بگیرند یا کالا خرید کنند و حدود ۱۱ قلم کالا پیش‌بینی شده که انتخاب این کالاها نیز اختیاری است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز (هفتم دی ماه) هیات دولت گفت: بنابر رصدی که سامانه معاونت اشتغال وزارت کار دارد، دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای وظایف شان در حوزه اشتغال جلوتر از زمان هستند که من جا دارد از همه دستگاه‌های اجرایی تشکر کنم.

وی افزود: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه را دریافت نکردند و استحقاق دریافت آن را دارند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند که پس از طی مراحل سامانه نتیجه به متقاضی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام خواهد شد.

وزیر کار در گفت‌وگویی اظهار کرد: وزارت تعاون با همکاری بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت صمت سامانه‌ای طراحی کرد که در چند شهرستان هرمزگان آزمایشی اجرا شدند.

وی ادامه داد: اکنون این آمادگی وجود دارد تا در گستره استان هرمزگان به صورت اختیاری انجام شود؛ یعنی مردم می‌توانند یارانه نقدی بگیرند یا کالا خرید کنند.

مرتضوی تاکید کرد: حدود ۱۱ قلم کالا پیش‌بینی شده است که انتخاب این کالاها هم اختیاری است. یعنی یک فرد می‌تواند با تمام یارانه‌اش برنج یا کالاهای پروتئینی بخرد.

وی درباره آخرین تصمیم‌ها برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، قرار است در جلسه آینده شورای کار اتخاذ تصمیم شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.