کدخبر :306845 پرینت
11 شهریور 1403 - 08:30

رایتل؛ حامی ششمین دوره بوت‌کمپ اینترنت اشیا

جامع‌ترین رویداد تربیت متخصصین هوشمندسازی کشور با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، بوت‌کمپ اینترنت اشیا یک دوره آموزش کاربردی با رویکرد عملیاتی است که تاکنون پنج دوره متوالی آن با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعال بوده و ششمین دوره آن نیز تابستان سال جاری با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل برگزار شد.

در اختتامیه بوت‌کمپ اینترنت اشیا ۱۴۰۳، از محصولات اولیه تیم‌های استارتاپی در حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو هیات مدیره و رئيس مركز توسعه كسب وكار و فناوري‌هاي نوين شرکت رایتل و دیگر مدیران مرتبط با اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی رونمایی شد.

در بخشی از اختتامیه این رویداد علمی، عضو موظف هيات مديره رایتل به سخنرانی پرداخت و اهمیت توسعه اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی و تحول دیجیتال را در کشور تشریح کرد.

محمد صادق کریمی مهرآبادی در این مراسم اظهار کرد: امروزه هوشمندسازی در صنایع مختلف کشور یک نیاز محسوب می‌شود و رایتل به‌عنوان تنها هلدینگ ارتباطی زیرمجموعه شستا بر مبنای نیاز صنایع، پروژه هوشمندسازی صنایع را آغاز به کار کرد و به این مسیر وارد شد.

وی افزود: تقریبا اغلب صنایع مادر کشور در این پروژه حضور دارند و منابع مالی نسبتا قابل قبول و مشخصی به این امر اختصاص داده شده است.

رئیس مرکز توسعه کسب و کار و فناوری‌های نوین رایتل تاکید کرد: در قانون برنامه هفتم که قانون مرجع و قابل استناد کشور محسوب می‌شود، بندهای مختلف به اقتصاد دیجیتال اختصاص داده شده است و این موارد نشان از اهمیت هوشمندسازی در رشد و توسعه کشور دارد.

کریمی خطاب به علاقه‌مندان حاضر در این رویداد، بیان کرد: مسیر هوشمندسازی برای آینده کشور یک نیاز اساسی محسوب می‌شود و من فکر می‌کنم همه باید در این زمینه پرقدرت و پرتوان ظاهر شویم. قطعا در این مسیر با چالش‌های مختلف روبرو خواهیم شد اما باید هدف نهایی را مدنظر قرار دهیم.

در این رویداد که از ۲۰ تیرماه به مدت ۴۵ روز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد و هشتم شهریور به پایان رسید، لایه‌های معماری اینترنت اشیا و زنجیره ارزش آن با بهره‌گیری از اساتید برجسته به‌صورت عملیاتی و با رویکرد پروژه محور به علاقه‌مندان شامل مدیران صنایع و سازمان‌ها، کارشناسان و دانشجویان مستعد، آموزش داده شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.