کدخبر :272001 پرینت
12 شهریور 1401 - 10:55

اختلال در سامانه فروش بلیت پرواز اربعین

به علت برخی مشکلات و بالا بودن تقاضا، سامانه فروش بلیت پرواز اربعین برخی از شرکت‌های هواپیمایی از دسترس خارج شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب از امروز (12شهریورماه سال جاری) آغاز شد و بر اساس تصمیم ستاد اربعین بلیت پرواز اربعین از ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه با قیمت رفت و برگشت شش میلیون تومان عرضه می‌شود و هیچ پروازی در این ایام چارتر نشده است.

البته در فروش بلیت پرواز اربعین با قیمت مصوب فقط شرکت‌های هواپیمایی امکان فروش بلیت دارند و این بلیت‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده واسطه‌ها، از طریق سایت‌های فروش بلیت یا دفاتر عرضه نمی‌شود.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌ها ۶۰ هزار ظرفیت برای پروازهای اربعین پیش‌بینی شده و از صبح امروز عرضه بلیت پرواز اربعین با قیمت مصوب آغاز شده است. با این وجود، به دلیل نبود برخی زیرساخت‌ها و البته تقاضای بالا برای خرید بلیت پرواز در فرصتی محدود، سایت فروش بلیت برخی از شرکت‌های هواپیمایی از دسترس خارج شده است و زائران امکان خرید بلیت ندارند.

با این وجود، مسؤولان ستاد مرکزی اربعین از زائران می‌خواهند که برای خرید بلیت پرواز اربعین عجله نکنند. چرا که با مراجعه هم‌زمان به شرکت‌های هواپیمایی، سایت‌های فروش از دسترس خارج شده و امکان عرضه بلیت نخواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.