کدخبر :266504 پرینت
05 اسفند 1400 - 12:03

نماینده مجلس: به دنبال کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت مطلقاً به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست، بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارها و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی چهارشنبه چهار اسفند ماه سال جاری مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: از روز گذشته (سوم بهمن ماه سال جاری) بعد از تصویب طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون، فضاسازی سنگینی علیه مجلس، کمیسیون و نمایندگان شکل گرفت و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم ادامه داد: اولاً به مردم اطمینان می دهیم که مجلس و کمیسیون به دنبال محدودیت آزادی های مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیست، همچنین این طرح مطلقاً به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست، بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه گر اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

وی افزود: مجلس و کمیسیون آماده شنیدن نظرات صاحب نظران در این طرح است، در حال حاضر کلیات این طرح تصویب شده است و جزئیات آن با یک خرد جمعی تصویب خواهد شد. در پایان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می خواهیم که راجع به افت کیفیت اینترنت در کشور در هفته های اخیر چاره اندیشی جدی کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.