کدخبر :264060 پرینت
15 آذر 1400 - 09:49

گزارش آگهی/ معرفی هتل بزرگ شیراز با دیوارهای شیشه‌ ای

شیراز شهر پرآوازه ایرانی که در زیبایی همتا ندارد. این شهر از دیرباز تا به حال افتخاراتی را برای ایران به ارمغان آورده که نظیر آن خواجه حافظ شیرازی و سعدی بوده است.

متن خبر

مقبره شعرا و بزرگ مردانی همچون حافظ و سعدی نیز در شهر شیراز قرار دارد. از همین رو گردشگران بسیاری به این شهر زیبا سفر می‌کنند. از حق نگذریم شیراز اقامتگاه‌های فوق‌العاده خوبی دارد که نظیر آن‌ها هتل بزرگ شیراز است. البته سایر هتل های شیراز نیز دارای معماری خارق‌العاده‌ای هستند. همچنین قیمت هتل در شیراز بسیار عالی‌ست. در ادامه هتل بزرگ و امکاناتش را به شما معرفی می‌کنیم.

درباره هتل بزرگ شیراز

[node:title]

هتل بزرگ یکی از هتل های لوکس شیراز است که به عنوان یک هتل پنج ستاره شناخته می‌شود. این هتل معماری فوق‌العاده‌ای دارد که حتماً مجذوب آن خواهید شد. هتل بزرگ شیراز بیشتر شبیه یک کشتی بزرگ بوده که در شمال شرق شیراز بنا گردیده است. این هتل به دروازه قرآن و باغ‌های شیراز اشراف دارد. همچنین به اماکن تاریخی و مهم این شهر مانند آرامگاه سعدی، حافظیه و تخت جمشید دسترسی بسیار خوبی دارد.
آب و هوای منطقه‌ای که هتل بزرگ شیراز در آن قرار دارد بسیار مطبوع بوده و دسترسی بسیار خوبی به مناطق تاریخی و تفریحی دارد. این هتل طبق استانداردهای درجه ۱ ساخته شده و به عنوان یک هتل پنج ستاره بین المللی شناخته می‌شود. ویو هتل بزرگ شیراز به سلسله کوه‌های این شهر سبب شده تا این اقامتگاه به عنوان یک هتل دوست‌داشتنی قلمداد شود.
هتلی با زیر بنای ۴۰ هزار متر مربع که در ۱۴ طبقه ساخته شده است. این هتل دارای ۱۵۸ واحد اقامتی بوده که انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها را داراست. طراحی و رنگ آمیزی هر کدام از طبقات اتاق‌ها با یکدیگر متفاوت است و همین تفاوت سبب جلب رضایت مشتریان شده است. اگر جویای قیمت هتل های شیراز شوید و امکاناتشان را بررسی کنید، خواهید دید که هتل بزرگ قیمت منصفانه‌ای دارد.

انواع اتاق‌های هتل بزرگ شیراز

[node:title]
اتاق دبل از جمله اتاق‌های هتل بزرگ شیراز است. این اتاق دو نفره بوده و برای ماه عسل بسیار عالی است. اتاقی با یک بالکن بسیار زیبا که دارای میز و صندلی‌های راحتی است. این اتاق چشم‌انداز بسیار خوبی از شهر شیراز را به نمایش گذاشته است. خوردن دمنوش‌های گوارا این هتل روی بالکن، لذتی تکرارنشدنی دارد.
اتاق دو تخته تویین هتل بزرگ شیراز بسیار جادار بوده و دارای دو تخت یک نفره است. این اتاق‌ها بیشتر برای همکاران و دوستان نزدیک مناسب است. سوئیت کانکتد هتل بزرگ شیراز بیشتر موردتوجه خانواده‌ها قرار می‌گیرد. این سوئیت دارای دو اتاق مجزا بوده که به یک با یک در به یکدیگر متصل هستند. هر دو این اتاق‌ها به یک راهروی اصلی راه دارند و از امکانات یک اتاق معمولی بهره‌مند هستند.
اتاق‌های هتل بزرگ شیراز امکانات فوق‌العاده خوبی دارد و بسیار مجهز و لوکس هستند. از جمله امکانات این واحدهای اقامتی شامل تهویه مطبوع، مینی بار، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، سیستم سرمایش و گرمایش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، گاو‌صندوق، سشوار، تلویزیون و مبلمان است. همچنین خدمه هر روز اتاقتان را نظافت می‌کنند و اینترنت به صورت رایگان در اتاق شما قرار دارد. در صورت تمایل هم می‌توانید صبحانه خود را در اتاق میل ‌نمایید.

رستوران‌ها و کافی شاپ هتل بزرگ شیراز

هتلی با این عظمت غیر ممکن است که رستوران‌های باکیفیتی نداشته باشد! این هتل دارای چندین رستوران مجلل و زیباست که در تنوع غذایی حرف اول را در شیراز می‌زنند. رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز در طبقه چهارم واقع شده که جزو بهترین رستوران‌های این شهر است. این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه، کوکتل، لازانیا، دسر، سالاد، پاستا و پیتزا را برای میهمانان هتل آماده می‌کند.
علاوه بر این تجهیزات و امکانات این هتل به همراه موسیقی آرام و گوش‌نواز هدیه‌ای است که رستوران ایتالیایی به شما تقدیم می‌کند. رستوران دریایی هتل بزرگ که حرف ندارد! این رستوران در طبقه ششم هتل قرار گرفته و معماری خیره‌کننده‌ای دارد. از آن بالا می‌توانید شهر شیراز و طبیعت اطراف را ببینید و از خوردن غذاهای دریایی نهایت لذت را ببرید. فضای این رستوران بسیار آرام و دلنشین بوده و آرامش خاصی به شما القا می‌کند. رستوران دریایی دارای تراس بوده؛ این تراس بسیار بی‌نظیر و بزرگ است و خاطره خوبی را در ذهن شما به جای می‌گذارد.
رستوران ایرانی هتل بزرگ در طبقه چهارم قرار دارد. این رستوران به ظرفیت ۴۰۰ نفر بوده و همواره آماده خدمات رسانی به میهمانان است. انواع غذاهای خوشمزه در این رستوران سرو می‌شود که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز دقیقاً در طبقه سیزدهم واقع شده است. این رستوران هم معماری فوق‌العاده‌ای دارد. از پشت پنجره‌های این رستوران می‌توانید نظاره‌گر کوه‌های اطراف و طبیعت بی‌نظیر شهر شیراز باشید. رستوران پانارامیک نه‌تنها به دلیل کیفیت غذاهایش؛ بلکه به دلیل فضای آرامی که دارد، معروف است.
رستوران پانارامیک انواع فست فود، پیش‌غذا، برگرها، ساندویچ، تاکو مکزیکی، پیتزا و کنتاکی را برای شما آماده می‌کند. این رستوران مکان خوبی برای صرف شام است. از کافی شاپ هتل بزرگ شیراز غافل نشوید! این کافی شاپ در طبقه ششم واقع شده و فضایی صمیمی و دنج دارد. کافی شاپ هتل بزرگ با موسیقی زنده و گوش‌نواز شما را به خوردن انواع نوشیدنی‌های خوشمزه دعوت می‌کند.

امکانات هتل بزرگ شیراز

باید بدانید هتل بزرگ شیراز دارای چندین سالن است. این سالن‌ها نظیر سالن فرصت، سالن شوریده، سالن وصال و سالن همای است. هر کدام از این سالن‌ها مخصوص مراسم خاصی هستند. برای مثال سالن شوریده با ۲۵ نفر ظرفیت، برای جلسات کاری و سمینارها مناسب است. سالن فرصت با ظرفیت ۱۰۰ نفر برای مراسم عروسی، ختم، سمینار و کلاس‌های آموزشی مناسب است.
سالن همای نیز دارای ۱۰۰ نفر ظرفیت بوده و برای مراسم عروسی آماده شده است. سالن وصال که خیلی هم معروف است، به ظرفیت ۶۰۰ نفر بوده و برای مهمانی‌های خانوادگی، جشن‌ها، مراسم نامزدی و عروسی مناسب است. ناگفته نماند که امکانات هتل بزرگ شیراز تنها به سالن‌هایش ختم نمی‌شود. این هتل دارای سالن زیبایی برای بانوان و آقایان است.
اگر با وسیله نقلیه خود به شیراز سفر می‌کنید، به‌هیچ‌وجه نگران جای پارک نباشید، هتل بزرگ شیراز یک پارکینگ بزرگ با زیربنای ۱۴ هزار متر مربع دارد که به صورت طبقاتی و سرپوشیده است. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، لاندری، نمازخانه، خودپرداز، گیم نت، فروشگاه، آژانس مسافرتی، خدمات تور، خدمات پزشکی، خدمات برای معلولین، خدمات بیدارباش و بالکن برای اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز

[node:title]

امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز شامل جکوزی، سونا، استخر، باشگاه بدن‌سازی، صخره نوردی، اتاق‌های مخصوص ماساژ، استخر، حوضچه آب سرد، چشم‌انداز زیبا به شهر، موسیقی آرامش‌بخش، حوضچه ماهی‌ها و کافی شاپ است. البته که هتل بزرگ دارای فضای باز برای انواع بازی‌ها مانند فوتبال دستی، بازی رایانه‌ای و بیلیارد است. مطمئن باشید با رزرو هتل در شیراز اقامتی خوش و پر از خاطره خواهید داشت.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا اماکن مهم شهر

• فاصله هتل بزرگ شیراز تا خیابان لطفعلی خان زند ۱۱ دقیقه با ماشین
• فاصله هتل بزرگ شیراز تا حرم مطهر شاه‌چراغ ۱۵ دقیقه با ماشین 
• فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه شهید دستغیب ۵ دقیقه با ماشین 
• فاصله هتل بزرگ شیراز تا بازار وکیل ۱۰ دقیقه با ماشین
• فاصله هتل بزرگ شیراز تا دروازه قرآن ۱ دقیقه با ماشین

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کارکنان هتل بزرگ شیراز بسیار خوش رفتار و خوش برخورد هستن. با وجود اینکه هتل 5 ستاره هست کیفیت غذا نسبت به سایر هتل های مشابه خوب نبود و منوی صبحانه هم محدود بود. در رابطه با امکانات هتل آرایشگاه زنانه علاوه بر اینکه قیمت بسیار بالایی داشت اما به شدت از سطح کیفیت پایینی برخوردار بود.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.