کدخبر :305221 پرینت
10 مرداد 1403 - 08:32

بهترین محله های تهران برای رزرو هتل ارزان

یکی از دغدغه‌های اصلی قبل از سفر پیدا کردن محل اقامت خوب با امکانات و خدمات مناسب در کنار قیمت منصفانه و است.

متن خبر

گزارش آگهی/ یکی از دغدغه‌های اصلی قبل از سفر پیدا کردن محل اقامت خوب با امکانات و خدمات مناسب در کنار  قیمت منصفانه و است. البته شاید برای سفر تصمیم گرفته باشید که محل اقامتی لاکچری و لوکس انتخاب کنید؛ اما درصورتی‌که می‌خواهید در سفر به پایتخت هزینه‌های کمتری برای خود ایجاد کنید، بهتر است به سراغ هتل در تهران ارزان بروید. در تهران نیز هتل‌های زیادی با امکانات و خدمات قابل قبول پیدا می‌شود که هزینه اقامت در آن‌ها مناسب و اقتصادی است. در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل بزرگ فردوسی تهران

هتل فردوسی تهران، در مرکز فرهنگی تاریخی تهران واقع شده است؛ یک طرفش به میدان توپخانه می‌رسد و یک طرفش به لاله‌زار. منطقه‌ای که در گذشته قلب تجاری پایتخت بوده و رد پای معماری قاجاری هنوز هم در آن دیده می‌شود. اگر مرکزی بودن اقامت‌گاه از اولویت‌های شماست و می‌خواهید به هر گوشه تهرانِ بزرگ دسترسی داشته باشید، هتل فردوسی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. در جنب وزارت امور خارجه قرار گرفته و فاصله کوتاهش با سفارت‌های مهمی مثل آلمان و انگلستان و فرانسه، آن را به یک گزینه مطلوب برای افرادی تبدیل کرده که برای تکمیل پروسه‌های مهاجرتی یا اداری به تهران سفر می‌کنند. چهار ستاره درخشان دارد، در سال ۱۳۶۸ ساخته شده و با شش طبقه و بیش از دویست واحد اقامتی، قرار است در شهر بزرگ تهران از شما میزبانی کند.

هتل جهانگردی شمشک

اولین هتلی که به بررسی آن می‌پردازیم، هتل جهانگردی شمشک است که برای علاقه‌مندان به هتل در تهران ارزان یک گزینه اقتصادی و مناسب محسوب می‌شود. این هتل همانطور که از نامش پیداست در شمشک واقع شده  و در دسته هتل‌های جهانگردی قرار دارد. همچنین این هتل در سال 1345 تاسیس شده و برای بهبود امکانات و خدمات در سال 1396 بازسازی روی آن انجام گرفته است. با اقامت در اتاق‌های این هتل می‌تواتنید از امکاناتی مانند حمام، یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و … برخوردار شوید.

علاوه بر آن امکانات عمومی خوبی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی و … در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا اقامتی راحت و آرام را تجربه کنند. همچنین درصورت سفر با خودروی شخصی نگران جای پارک امن برای خودروی خود نباشند. در این هتل اتاق‌هایی با ظرفیت گوناگون وجود دارد و ازجمله آن‌ها اتاق یک تخته (اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت چهار تخته است که برای اقامت مناسب هستند.

هتل

هتل رمیس (ایبیس)

یکی از هتل‌های تهران که با قیمت مناسب و امکانات و خدمات خوب خود در دسترسی مطلوبی به مسافران می‌دهد، هتل چهار ستاره رمییس است. این هتل که نام قدیم آن ایبیس است در فرودگاه امام خمینی قرار دارد و افرادی که از این فرودگاه راهی سفر می‌شوند، با انتخاب این هتل می‌توانند اقامتی راحت را قبل از سفر تجربه کنند. این هتل در سال 1393 در کنار ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی در شهر جدید پرند افتتاح شده و امکانات متنوعی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

ازجمله امکانات این هتل در هر اتاق می‌توان به حمام، IPTV، یخچال، صبحانه، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، اعلام حریق، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، تهویه مطبوع، اینترنت  و ... اشاره کرد. علاوه بر آن امکانات عمومی هتل نیز مواردی مانند پارکینگ، ماساژ، لابی، آسانسور، جکوزی، خدمات برای معلولین، سونا، بدنسازی، اجاره اتومبیل، امکانات لباسشویی، استخر برای آقایان، بانوان و کودکان، امکان سرو صبحانه در رستوران و اتاق و رستوران سلف سرویس اشاره کرد. در این هتل اتاق‌های مختلفی برای اقامت افراد  وجود دارد  و بنا بر تعداد همراهان خود می‌توانید اتاق دو تخته، دو تخته دبل، اتاق یک تخته و .... را انتخاب نمایید.

هتل دو ستاره آرمان

این هتل از جمله هتل‌های تازه تاسیس در شهر تهران به شمار می‌رود که در سال 1390 ساخته شده و از مدیریت هتل برای بهبود خدمات رسانی و بالا بردن کیفیت امکانات در هتل، در سال 1396 آن را بازسازی کرده است. هتل دو ستاره آرمان در خیابان سعدی تهران و نزدیک به ایستگاه متروی ملت قرار گرفته است. به همین دلیل ی هتل خود در مرکز شهر محسوب می‌شود و با دسترسی به مترو می‌توانید در طول روز به فعالیت‌های کاری، اداری یا پزشکی خود در تهران رسیدگی نمایید.

ازجمله امکانات و خدمات در اتاق‌های این هتل باید دراور، یخچال، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن و اینترنت در اتاق، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی را نام برد. همچنین امکانات لباسشویی، رستوران سلف سرویس و صبحانه در رستوران نیز راحتی و آسایش بیشتری را در مدت اقامت در هتل برای شما به همراه می‌آورد.

این هتل دارای اتاق‌های مختلفی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته، سوئیت چهار تخته بزرگ و سوئیت پنج تخته بزرگ است. همچنین برای اقامت کودکان زیر 5 سال همراه خود در این هتل، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. اما همه افراد باید با شناسنامه و مدارک شناسایی معتبر به هتل مراجعه نمایند.

هتل رکسان (نووتل)

هتل رکسان یکی دیگر از هتل‌های فرودگاه امام خمینی است که مسافران این فرودگاه برای اقامت کوتاه خود در تهران می‌توانند آن را انتخاب کنند. این هتل از مجموعه گروه هتل‌های اکور فرانسه به شمار می‌رود و موقعیت مکانی آن در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه واقع شده است.

درون اتاق‌های هتل رکسان امکانات متنوعی مانند IPTV، یخچال، مبلمان، صبحانه، آباژور، چای ساز، کمد لباس، پاورسوئیچ، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، اعلام حریق، مینی بار با هزینه، گرمایش و سرمایش مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق و اطفاء حریق  ارائه می‌شود. علاوه بر آن باید امکانات و خدماتی مانند پارکینگ، ماساژ، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده را نام برد که برای مهمانان هتل فراهم هستند. درنهایت اینکه در این هتل اتاق‌های مختلفی مانند اتاق یک تخته، دو تخته و دبل وجود دارد که بنا به سلیقه خود می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.