کدخبر :263872 پرینت
08 آذر 1400 - 15:15

روند وصول مطالبات بازنشستگان و شاغلین شرکت مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۰ سرعت می‌گیرد

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات با تاکید بر ضرورت تکریم بازنشستگان، از تلاش مدیران مناطق مخابراتی کشور به جهت پیگیری پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته تقدیر و تشکر کرد و از سایر مدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند و قطعا با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند وصول مطالبات تا پایان سال ۱۴۰۰ سرعت بیشتری خواهد گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمودزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در طی سفر به استان یزد در جمع مسئولان و مدیران مخابرات منطقه یزد اظهارداشت : با برنامه ریزی مناسب تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین شرکت مخابرات ایران ساماندهی می شود.

وی از حضور در استان یزد و در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد ابراز خرسندی کرد و افزود: تلاش و سختکوشی مردم استان یزد زبانزد مردم کشور است و نتایج آن نیز به خوبی در مجموعه مخابرات منطقه آشکار است.همچنین در این دیدار، مهندس لطفعلی معاون پشتیبانی و زنجیره تامین، مهندس خلیلی معاون شبکه ، مهندس بید خام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز دکتر محمود زاده را همراهی میکردند که با حضور در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد به مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست پاسخ دادند.

زارع مدیر مخابرات منطقه یزد نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک گرامی داشت هفته بسیج، به تشریح آخرین وضعیت شاخص های مخابرات منطقه یزد پرداخت.

بر اساس این خبر ، پیش از این نشست دکتر محمود زاده و هیئت همراه به منظور حمایت از صنایع و تولیدات داخلی از سالنهای داخلی کارخانه کابل شهید قندی یزد بازدید و در نشستی در جمع مسئولان شهید قندی حضور پیدا کردند.

در این دیدار رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، در خصوص حمایت از صنایع داخلی اظهار داشت: تقویت صنایع داخلی در گرو تولید بیشتر و استفاده از این تولیدات در بازار داخلی و صادرات آن می باشد و یکی از آفات رشد تولیدات داخلی ورود غیر متعارف و عرضه کالاهای مشابه خارجی است و خوشبختانه شرکت مخابرات نیز در شرایط فعلی جامعه تا حد ممکن وابستگی خود را از صنایع خارجی کم کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.