کدخبر :306123 پرینت
27 مرداد 1403 - 12:16

ضرورت مدیریت بالادستی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعتی حساس و تاثیر گذار روی همه ابعاد جامعه اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و در کشور ما هم باید برای پیشرفت این حوزه، شخص رئیس جمهور ورود کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در گفت‌وگو با صدا‌وسیما گفت: همه کشور‌های توسعه یافته و یا در حال توسعه، سرمایه گذاری می‌کنند تا این صنعت رشد کند و ما از آقای پزشکیان انتظار داریم به این صنعت توجه ویژه کند و بعنوان سکاندار اصلی رشد و توسعه این صنعت، قرار داشته باشد چرا که در دیگر کشور‌ها هم سطح حوزه را بالاتر می‌برند و در سطح نخست وزیر یا رئیس جمهور مدیریت می‌کنند تا هماهنگی میان همه وزرا انجام شود، زیرا در این صنعت فقط یک وزیر تاثیرگذار نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: کمیسیون تنظیم مقررات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید به نوعی مسیر را تسهیل کنند تا همه بازیگران این صنعت اعم از ثابت و سیار بتوانند آزادانه کار کنند و به نحوی درآمد داشته باشند تا بتوانند سرمایه گذاری خوبی در صنعت انجام دهند.

وی گفت: امیدواریم سرعت رشد و توسعه در این چهار سال بیش از سال‌های گذشته باشد و شرکت مخابرات ایران در این ارتباط آماده هر گونه همکاری با دولت است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.