کدخبر :2563 پرینت
28 اردیبهشت 1391 - 11:29

در صورت عدم اثبات ادعای ایرانسل در مورد پیامک‎های ابوموسی، مجلس با جدیت پیگیری می‎کند

متن خبر

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: پیامک هایی که از طرف شرکت ایرانسل به گردشگران جزیره ابوموسی ارسال شده پس از بررسی های لازم در مورد اپراتور ارسال کننده، با جدیت پیگیری قانونی می شود.

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیامک های ایرانسل به گردشگران جزیره ابوموسی، اظهار داشت: بر اساس اخبار دریافت شده پیامک هایی به نام شرکت ایرانسل به گردشگران ابوموسی مبنی بر عربی بودن این جزیره ارسال شده است که در صورت صحت آن قابلیت پیگیری از از سوی مجلس را دارد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، افزود: گمانه زنی هایی مبنی بر شیطنت اماراتی ها در زمینه پیامک های ارسال شده وجود دارد که در حال بررسی است و در صورتیکه ایرانسل در این میان مقصر باشد امکان پیگیری آن وجود دارد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: ایرانسل نباید چنین پیامک موهومی را به گردشگران ارسال می کرد و در صورتی که ادعای مسوولین اپراتور ایرانسل مبنی بر اشتباه در ارسال پیامک ها ثابت نشود، مجلس با جدیت این مساله را پیگیری می کند.

گفتنی است؛ چندی پیش خبرنگارانی که به دعوت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی برای بازدید از ابوموسی رفته بودند تا هم این جزیره و جذابیت‌ها و قابلیت‌هایش را از نزدیک ببینند و هم شنوای وعده‌ها و برنامه‌های مدیران سازمان برای این منطقه نمونه گردشگری تازه تاسیس باشند در حین سفر با پیامکی متفاوت از سوی ایرانسل مواجه شدند که، ایرانسل امیدوار است سفر خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی برای شما دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.