کدخبر :254580 پرینت
27 بهمن 1399 - 09:37

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تله‌کام 99

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه از 5 تا 8 اسفند ماه ۱۳۹۹ سال جاری با حضور فناوران، شرکت‌ها و علاقه‌مندان حوزه فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایش محصولات و توانمندی‌های خود بپردازند.

شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مند برای حضور در این پاویون می‌توانند تا تاریخ 30 بهمن ماه 1399 برای پیش ثبت‌نام به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۸۷۱۲۵۹ داخلی ۱۰۱ مجری پاویون تماس برقرار کنند.

لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف 90 درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.