کدخبر :2448 پرینت
23 اردیبهشت 1391 - 05:44

خوش‌آمدگویی غیرمنتظره‎ی ایرانسل به مسافران ابوموسی + توضیح سیتنا

متن خبر

«ایرانسل امیدوار است سفر خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی برای شما دارد.» این متن پیامی بود که روز چهارشنبه 20 اردیبهشت برابر با 9 می ‌2012 در ساعت 11:32 از سوی اپراتور تلفن همراه «ایرانسل» به گوشی تعدادی از خبرنگاران اعزامی به جزیره ابوموسی فرستاده شد.

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه شرق، این پیام خوش‌آمد غیرمنتظرانه درست زمانی دریافت شد که خبرنگاران از هواپیمای پرواز بندرعباس-ابوموسی پیاده شدند و بر آسفالت داغ فرودگاه کوچک این جزیره در قلب آب‌های خلیج‌فارس گام گذاشتند.

البته شبکه‎ی «ایرانسل» در ابوموسی آنتن نمی‌دهد و فقط گهگاهی نشان‌های کوچک آنتن تلفن همراهش بالا می‌آمد و کمی بعد هم پنهان می‌شد، اما در همین مدت اندک پیام خوش‌آمدگویی «ایرانسل» با مضمون ورود به امارات را به گوشی خبرنگاران رساند.

پیام خوش‌آمد به کشور «امارات متحده عربی» در حالی از سوی شبکه‎ی «ایرانسل» به گوشی‌های تلفن همراه ارسال شد که این کشور در سواحل جنوبی خلیج‌فارس و در فاصله 60 کیلومتری از جزیره ابوموسی ادعاهایی مبنی بر مالکیت بر این جزیره را دارد و چندی پیش نسبت به سفر استانی محمود احمدی‌نژاد به این جزیره واکنش‌های بسیار تندی نشان داد.

 

سیتنا اضافه می‎کند به دلیل قرارداد رومینگ ایرانسل با اپراتور اماراتی، مشترکان ایرانسل پس از ورود به خاک امارات می‎توانند از سیم‎کارت‎هایشان استفاده کنند؛ ولی در مورد خاص اشاره شده در خبر به دلیل نزدیکی جزیره‎ی ابوموسی به خاک امارات، این جزیره تحت پوشش آنتن‎های اپراتور اماراتی قرار دارد و به این دلیل مشترکان ایرانسل در بدو ورود به جزیره ابوموسی با این پیغام که برای مشترکان ایرانسل در شبکه‎ی اپراتور اماراتی تعریف شده مواجه می‎شوند، در این راستا و برای حل این مشکل باید اقدامات مقتضی از سوی ایرانسل صورت پذیرد.

انتهای پیام

http://citna.ir/

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ایرانسل یا اماراتسل؟!!

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.