کدخبر :236933 پرینت
22 آبان 1398 - 22:19

روابط عمومی وزارت صمت، دستگاه فعال در پاسخگویی به رسانه‌های جمعی

بر اساس جمع بندی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در شاخص های حضور در برنامه های صداوسیما و گفتگو با رسانه های جمعی به عنوان یکی از دستگاه های فعال شناخته شد و مورد تشکر و قدردانی علی ربیعی، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این ارزیابی پیرو ابلاغ سیاست‌ها، ملاحظات و برنامه‌های رسانه ای و تبلیغی دولت بوده است و این تقدیر به صورت مکتوب از سوی علی ربیعی به رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» ارسال شد.

در بخشی از این تقدیر آمده است:

امید است اهتمام جدی در اجرای سیاستها و برنامه های رسانه ای و تبلیغی دولت و حضور گسترده مدیران ارشد آن دستگاه در عرصه رسانه ای کشور منجر به انعکاس شایسته تلاش ها، اقدامات و خدمات صورت گرفته و همچنین امیدآفرینی و اعتمادبخشی به مردم شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام، من برای خودرو وارداتی ثبت نام کردم، حساب مسدود شده ولی اصلا امکان ورود به سامانه نمی دهد و هر بار وارد می شوم پیام می دهد که کدملی یا شماره موبایل صحیح نمی باشد. دوبار با ۱۲۴ تماس گرفتم پس از ۴۰ -۳۰ دقیقه انتظار، یکبار خط آزاد زد و یکبار هم که موفق به صحبت شدم، اپراتور خیلی غیر مسیولانه جواب داد که اختیار و دسترسی نداریم که اشکال را رسیدگی کنیم. او گفت همه چیز دست مدیر کل هاست و ما اختیاری برای بررسی نداریم. من از خود سامانه ۱۲۴ شاکی هستم.
اطفا رسیدگی بفرمایید.
وزیر صمت با مطالب کذبی که گفت زندگی مارو نابود کرد نه خودرو کارداتی ارزان اومد و هم نوبت ما تو سامنه یکپارچه زمستان ۱۴۰۳ شد در حالی که قرار بود همه خودرو ها ۱ ساله تحویل مشتری شود تا کی دروغگویی
برا ما هم زمستان 1403 شد
دوسال!!!!!!!!!!

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.