کدخبر :232630 پرینت
31 مرداد 1398 - 12:42

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است و رسانه ها با اطلاع رسانی موثر و صحیح به مردم زمینه سالم‌سازی، پاک دستی و روان سازی فرایند ها را در مجموعه سازمان تقویت می‌کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، غلامحسین مظفری، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در یک نشست با دست‌اندکاران یک رسانه‌ی محلی در کیش، شفاف سازی را مهم ترین اصل فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و افزود: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است و رسانه ها با اطلاع رسانی موثر و صحیح به مردم زمینه سالم‌سازی، پاک دستی و روان سازی فرایند ها را در مجموعه سازمان تقویت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: به دلیل روند وقت گیر کارهای اجرایی گاه امکان تعمق در جزئیات و زوایای مختلف فعالیت ها برای مسئولان جزیره کیش میسر نیست و رسانه ها در این میان باید با نگرش هوشمندانه به زوایای مختلف جامعه و ارائه ایده های جدید راهگشای مسئولان سازمان باشند.

وی فعالیت حرفه ای رسانه ها را عامل ایجاد اعتماد، نشاط و امید در جامعه برشمرد و تاکید کرد: ساکنان کیش حق دارند از جزئیات اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای و یا دلایل معوق ماندن و یا طولانی شدن برخی ازآنها اطلاع داشته و سازمان نیز خود را ملزم به پاسخگویی می داند و در این میان رسانه ها باید برای تقویت این فضای تعامل و همکاری بین مردم و سازمان فعالیت موثری داشته باشند.

دکتر مظفری همچنین از ایجاد پارلمان زنان در کیش خبر داد و تصریح کرد: راه اندازی پارلمان زنان با هدف ایجاد ساختار مناسب برای حضور جدی و موثر و مشارکت واقعی بانوان جزیره کیش در تصمیم گیری ها و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منطقه در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرارگرفته و به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: پس از بررسی های وضعیت بانوان جزیره کیش و اینکه شمار فراوانی از بانوان توانمند، با انگیزه و سخت کوش امکان ارائه توانمندی های خود در عرصه های مرتبط را نداشته و ساختار مناسب برای بهره مندی از تجارب و توان تخصصی آنها فراهم نیست، ایده ایجاد پارلمان زنان در کیش شکل گرفت و تلاش می کنیم با اجرایی شدن آن و حمایت از جایگاه و شان این تشکل و تعیین صحیح اصول ساختاری پارلمان، فضای مطلوبی برای مشارکت واقعی بانوان جزیره کیش درعرصه  های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.