کدخبر :268271 پرینت
07 اردیبهشت 1401 - 09:52

قرارگیری توانمندی شرکت‌های عضو اتحادیه صادرکنندگان مخابرات در بانک اطلاعاتی شرکت‌های همکار سازمان منطقه آزاد کیش

دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، گفت: بر اساس موافقت نامه‌های به عمل آمده، توانمندی شرکت‌های عضو اتحادیه که در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ حضور داشته و خدمات و محصولات این شرکت‌ها مورد تایید اتحادیه باشد، در وندور لیست و بانک اطلاعاتی شرکت‌های همکار با سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و فهرست مذکور جهت بهره برداری سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال و اطلاع رسانی خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومى اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، فریبرزنژاد دادگر، از بازدید معاون فناوری و‌ نوآوری وزارت ICT و دیگر مدیران این وزارتخانه و در عین حال، حضور هیات‌های تجاری از سوریه، قطر، عمان و دیگر کشورها در دومین‌ نمایشگاه بین المللی Kitex خبر داد.

دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری دومین‌نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش، هماهنگی هایی از طرف اتحادیه با وزارت ICT انجام شده و قرار است معاون فناوری و نوآوری وزارتخانه به همراه مدیران مربوطه از نمایشگاه بازدید کرده و از نزدیک، شاهد آخرین دستاوردهای شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرند.

وی در عین حال بیان کرد: در نمایشگاه کیتکس شاهد حضور هیات‌های تجاری از سوریه، قطر، عمان و ... خواهیم بود و در پاویون اتحادیه نیز جلسات B2B در این زمینه برگزار می شود، همچنین برنامه ریزی های لازم برای  سمینارها و نشست های تخصصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به دنبال مذاکرات انجام شده با صندوق نوآوری و شکوفایی، شاهد برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه با حمایت صندوق خواهیم بود که شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های شهر هوشمند، هوش مصنوعی، فناوری‌های بانکی، اینترنت اشیاء، اقتصاد دیجیتال، رمز ارزها و زیرساخت و تجهیزات مخابراتی در این نمایشگاه حضور دارند.

نژاددادگر، همچنین از قرارگیری توانمندی شرکت های عضو اتحادیه در بانک اطلاعاتی شرکت های همکار سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و افزود: بر اساس موافقت نامه های به عمل آمده، توانمندی شرکت های عضو اتحادیه که در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ حضور داشته و خدمات و محصولات این شرکت ها مورد تایید اتحادیه باشد، در وندور لیست و بانک اطلاعاتی شرکت های همکار با سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و فهرست مذکور جهت بهره برداری سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال و اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با بیان اینکه نمایشگاه‌ها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند، اظهار داشت: علیرغم وجود روشها و متدهای علمی بازاریابی و وجود هزینه های بالای حضور در نمایشگاه، یکی از روشهایی که همچنان مد نظر شرکتهای بزرگ دنیا محسوب می شود، حضور در نمایشگاه است.

گفتنی است؛  دومین نمایشگاه Kitex از  ۱۹ تا ۲۲ اردیبشهت ماه ۱۴۰۱ با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت مادی و معنوی صندوق نو آوری و شکوفایی ریاست جمهوری، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، سندیکای صنعت مخابرات و سازمان نظام صنفی رایانه ای با هدف تکمیل زنجیره علم، فناوری، تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی و ورود به بازار جهانی به منظور ثروت آفرینی و ایجاد فضای تعامل همکاری و رقابتی سالم بین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در محورها و موضوعات ارتباطات و فناوری اطلاعات، هوشمند سازی و شهر هوشمند، فناوری های نوین مالی، رمز ارزها، بلاکچین و زیر ساخت، امنیت شبکه، متاورس و رسانه های دیجیتال در جزیره کیش برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.