کدخبر :2105 پرینت
30 فروردین 1391 - 11:58

رشد 28 درصدی فروش سیم کارت های اعتباری همراه اول در سال 90

متن خبر

مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به آغاز برنامه تحول همراه اول از ابتدای فروردین سال 90، درآمد و سودخالص همراه اول را در سال گذشته به ترتیب 54/7 و 15/7 تریلیون ریال اعلام و اضافه کرد: رشد EPS نیز 36 درصد بوده است.

 

به گزارش سیتنا، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول که در دومین مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت سخن می گفت، با تشریح دستاوردهای این اپراتور در سال 90 ، اظهار داشت: انتخاب همراه اول به عنوان برترین جهادگر اقتصادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت لوح و تندیس دومین جشنواره سراسری تجلیل از مدیران اشتغالزای کشور، دریافت لوح سپاس از اولین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتخاب به عنوان برترین و بزرگترین حامی ورزش کشور، انتخاب به عنوان برند برتر حوزه مخابرات و دریافت لوح تقدیر از جشنواره بین المللی فیلم رشد از دستاوردهای همراه اول در سال گذشته است.

 

 

مدیرعامل همراه اول با اشاره به برگزاری مجمع در اولین ماه سال جاری، اظهار داشت: این امر نشان دهنده شفافیت همراه اول در برابر ذینفعان است.

 

وی با تشریح گستره سراسری پوشش همراه اول گفت: همراه اول هم اکنون در 1163 شهر (100درصد شهرها)، 45379 روستا (85/6 درصد روستاها) ، 67700 کیلومتر جاده و 111 کشور (269 اپراتور) پوشش دارد.

 

صدوقی با اعلام اینکه مجموع سرمایه گذاری های انجام شده و در حال انجام بخش توسعه شبکه همراه اول، بالغ بر 4711 میلیارد ریال است، اظهار داشت: هر چه در 17 سال اخیر در بخش Core نصب شده است، در حال نوسازی است و شبکه بر پایه IP در حال پیاده سازی است.

 

وی افزود: توسعه شبکه سوئیچ به ظرفیت 55 میلیون، شبکه IN به 40 میلیون، HLR تا 60 میلیون و ظرفیت GPRS تا 20 میلیون مشترک از دیگر برنامه های همراه اول می باشد.

 

صدوقی در ادامه از توسعه شبکه رادیویی همراه اول در قالب فاز 4 توسعه خبر داد و گفت: 80 درصد این پروژه انجام شده و مابقی امسال انجام می شود.

 

مدیرعامل همراه اول با اشاره به طرح های بازاریابی این اپراتور جهت سودآوری بیشتر اظهار داشت: طرح های عیدانه، برکت، هزاران لبخند و میلیون ها شادباش از طرح های مهم بازاریابی همراه اول در سال گذشته بوده که نتایج این کمپین ها، جذب حدود 7 میلیون مشترک فعال، افزایش ARPU مشترکین دائمی و اعتباری و افزایش 25 درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال قبل است.

 

صدوقی از رشد 28 درصدی فروش سیم کارت های اعتباری در سال گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر رشد فروش سیم کارت، سبد محصولات و خدمات همراه اول نیز رشد چشمگیری داشته است.

 

صدوقی در پایان، چشم انداز شرکت ارتباطات سیار ایران را "محبوب ترین شرکت ایرانی" عنوان کرد و از مجمع درخواست کرد صورت های مالی، تقسیم 7000 ریال به عنوان سود نقدی هر سهم و انتقال مازاد اندوخته قانونی به حساب سایر اندوخته ها را تصویب کنند.

 

در پایان این مراسم پس از نظرخواهی از مدعوین، سود 740 تومانی برای هرسهم تصویب شد.

انتهای پیام 

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.