کدخبر :202184 پرینت
02 مرداد 1396 - 16:47

امکان ثبت شکایت ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت میسر شد

مدیر مخابرات منطقه تهران، گفت: با متمرکز شدن تمامی درگاه های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در سامانه 2021 مدت زمان پاسخگویی به شکایات کاهش یافت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس عرب هاشمی، مدیر مخابرات منطقه تهران از متمرکز شدن تمام درگاه‌های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران، در سامانه 2021 خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مخابرات درگاه‌های ارتباطی متعددی در خصوص ثبت شکایات داشت که با تجمیع این درگاه‌ها سامانه جامع رسیدگی به شکایات در واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران راه اندازی شد.

وی افزود: اکنون واحد ارتباط مردمی مخابرات یکپارچه شده که مشترکان می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را به این سامانه گزارش کنند که با تجمیع شکایات امکان نظارت، پایش و رصد مستقیم دفتر بازرسی بر فرآیند رسیدگی به شکایات فراهم می‌شود و در نتیجه شاهد کاهش زمان پاسخگویی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: همچنین از طریق این درگاه امکان شکایت از فرآیند ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت وجود دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.