کدخبر :188872 پرینت
29 تیر 1395 - 01:37

افشای اطلاعات ایرانسل سبب نارضایتی مردم شده است

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: متاسفانه افشاشدن اطلاعات این اپراتور در کشور سبب نارضایتی مردم شده و باید هرچه زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

متن خبر

 به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم از سبزوار، رمضانعلی سبحانی‌فر در بازدید از تاسیسات اداره مخابرات سبزوار اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردم و افشاشدن اطلاعات اپراتور ایرانسل در هفته آینده نشستی را با دستگاه‌های مرتبط شامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و پلیس فتا و ناظر شرکت ایرانسل نشستی را داریم.

وی با بیان اینکه این نشست در کمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه افشا شدن اطلاعات این اپراتور در کشور سبب نارضایتی مردم شده و باید هرچه زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

سبحانی فر با اشاره به اینکه در این نشست نحوه انتشار اطلاعات و چگونگی آن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، ادامه داد: ممکن است از این اطلاعات سوءاستفاده‌هایی شده باشد که در این نشست ابعاد مختلف این موضوع نیز بررسی می‌شود.

وی ادامه  داد: هنوز مشخص نیست که این اطلاعات توسط هکر و یا افرادی از داخل شرکت نشر پیدا کرده که در این نشست نیز این موضوع بررسی می‌شود.

سبحانی فر گفت: ممکن است افرادی از انتشار این اطلاعات خسارتی دیده باشند که این موضوع نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به رشد خوب حوزه ارتباطات در چند سال اخیر در سبزوار نیز افزود: این شهرستان مصوبه شهر هوشمند را به عنوان تنها شهرستان غیر کلانشهر کشور اخذ کرده که زمینه برای اجرای این طرح فراهم شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.