کدخبر :186771 پرینت
18 اردیبهشت 1395 - 20:16

تعیین تعرفه های مخابراتی، وظیفه ای حاکمیتی است

رئیس هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران به عزم مدیران تازه این شرکت برای پرداختن به امور توسعه ای اشاره کرد و گفت: برنامه های جدید به سازمان رگولاتوری ارسال می شود تا در تعیین تعرفه ها مورد توجه قرار گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، برات قنبری افزود: تلاش می شود با ارائه برنامه های توسعه ای و برآورد هزینه و درآمد، یک پیشنهاد مناسب برای تعیین تعرفه به سازمان رگولاتوری ارسال شود تا مبنای تصمیم گیری ها قرار گیرد.

وی، تعیین تعرفه ها را یک وظیفه ای حاکمیتی دانست و گفت: تلاش داریم در دوره جدید مدیریتی شرکت مخابرات گزارش کارشناسانه تهیه کرده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شود تا براساس این گزارش ها تعرفه مناسب را مشخص کند.

قنبری با بیان اینکه تغییر تعرفه ها یک فرایند مشخصی است خاطرنشان کرد: باید در هیات مدیره جدید به یک جمع بندی برسیم و برنامه های لازم را تدوین کرده و سپس منتظر اعلام نتیجه از سوی سازمان رگولاتوری باشیم.

رئیس هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران سیاست تازه این شرکت را «نگاه به آینده و فراموشی گذشته» عنوان کرد و گفت: تنها از گذشته درس خواهیم آموخت.

پیش از این محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود: پس از تعیین اعضای هیات مدیره مخابرات و برگزاری جلساتی در سازمان تنظیم مقررات امید است در یک ماه آینده تعرفه های جدید تلفن ثابت اعلام شود.

وی درباره دلایل تجدیدنظر احتمالی در تعرفه های مخابرات افزوده بود: در ماه های اخیر شرکت مخابرات سرمایه گذاری های خوب و مناسبی را در حوزه مخابراتی انجام داده است و ما فکر می کنیم هزینه 30 ریال برای هر دقیقه مکالمه و پرداخت 500 هزار ریال برای خرید یک خط تلفن در شرایط کنونی کم است و باید در آن تجدیدنظر شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.