کدخبر :181124 پرینت
06 مهر 1394 - 19:47

پرکاری سعید معروف در اینستاگرام و ریزش لایک‎ها

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال از آن جمله ورزشکارانی است که در مدت کوتاهی هم معروف شد و هم محبوب اما آنطور که باید قدر این نعمت را ندانست!

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از کاپ، سعید معروف از آن دست کسانی است که بسیار دیر به دیر عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام می گذاشت و گاهی آنقدر دیر که صدای هوادارانش در می آمد و از کاپی خواهش می کردند که یه عکس بگذارد اما جالب است که این روزها کاپیتان در اینستاگرام فعال شده و به بهانه تولدش هر روز عکسی را آپلود می کند!

کاپیتان معروف امسال تولد خود را در هواپیما و در آسمان جشن گرفت و پس از آنهم وقتی به تهران آمد آقازاده(پسر داورزنی) در رستورانش او را غافلگیر کرد تا بعد از جشن در هوا این بار در رستوران مغرب کاپیتان سورپرایز شود نکته جالب اینجاست که معروف این اواخرتقریبا هفته ای یک بار از خودش یک عکس می گذاشت تا دل هوادارانش را شاد کند اما حالا در یک هفته 4عکس گذاشته و 3روز پشت سرهم هر روز یک عکس آپلود کرده است! شاید او به این طریق قصد داشت تا دل هوادارانش را به دست بیاورد و آنهایی که همیشه از او درخواست می کردند تا عکسی بگذارد را شاد کند اما جالب تر آنجاست که این حرکت کاپیتان زیاد مورد استقبال هوادارانش قرار نگرفته است!

هوادارانی که برای سعید معروف سرودست می شکستند این بار از عکس های او مثل گذشته استقبال نکردند تا ریزش تعداد لایک خورهای کاپیتان به چشم آید.

یک نگاه کوتاه به عکسای سعید معروف کدهایی می دهد که اگر روی آن کمی دقت کنید نشان از کاسته شدن محبوبیت او در میان هواداران والیبال دارد. معروف آخرین عکس هایی که از خود گذاشته است به مناسبت تولدش است که نشان می دهد تعداد لایک های کاپیتان نصف شده است. بیشترین عکسی که از معروف لایک شده است به 15 هفته پیش بازمی گردد زمانی که تیم ملی در رقابت های لیگ جهانی حضور داشت .

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، بعد از چهارمین شکست در چهارمین بازی، این جمله را برای اینستاگرامش نوشت "پرچمت بالاست جوری که حالا حالاها دست کسی بهت نمیرسه.تا وقتی خدا اون بالاست نیازی به دایه ی مهربانتر از مادر نداری.پس بتاز که دعای ملت باهاته و با افتخار به دشمنات بگو که حتی اگه بازنده هم باشی باز هم اینجا جایی برای شما خالی نیست.مرسی از همه کسانی که زحمات این تیم رو قدر میدونن."

کاپیتان محبوب تیم ملی آن زمان هم با این جمله خود واکنشی به منتقدان والیبال نشان داد و تاکید کرد که والیبال تیم مردم است و مردم دوستش دارند . اصلا هم مهم نیست که چند نفر منتقد چه می گویند!

این عکس و پیغام کاپیتان 119 هزار بار دیده شد که بیشترین لایک را به نام خود کرد اما جالب است که عکس های کاپی دراین روزهای آخر بسیار کمتر دیده شده است.

آخرین عکس معروف در رستوران مغرب 56 هزاربار دیده شده است و این یعنی ریزش دوستداران معروف!

عکسی که والیبالی ها شاد و خندان در هواپیما گرفته اند و با جشن تولد کاپیتان سعی کرده اند باخت های خود را در جام جهانی به فراموشی بسپارند 59 هزاربار لایک شده است.عکسی هم که کاپی شب آخر همراه با مهدی مهدوی گرفته است هم 59 هزار بار دیده شده است.

این در حالی است که جشن تولد معروف در سال گذشته که در رقابتهای آسیایی اینچئون گرفته شد 62 هزار بار دیده شد و 13هزار و پانصد و شصت و سه پیغام که اکثرا آنها هم تبریک و تعریف و تمجید از کاپیتان بود اما آخرین عکس کاپی 4 هزار و پانصد و پنجاه و شش کامنت دارد که جالب است این بار نه تنها تعداد پیغام ها نسبت به سال گذشته از نصف هم کمتر شده است بلکه دیگر همه تنها به تعریف وتمجید از معروف نپرداخته اند و خیلی ها در نقش یک منتقد ظاهر شدند و از عملکرد و حتی نوع رفتار آنها در جام جهانی نقد کرده اند گاهی حتی بین هوادارن پروپاقرص با هواداران منتقد هم درگیری بوجود آمده و باهم بحث هم کرده اند که باز در نوع خود جالب است.

چند پیغامی که زیر آخرین عکس کاپیتان گذاشته شده است را در زیر می توانید بخوانید:

" *دلتو به این دوست دارم ها خوش نکن...آدما عادت دارن برای بدست آوردن منافع خودشون از راه احساسی وارد بشن.

*به جای اینکه بری ببینی دلیل این نتایج ضعیف چی بوده رفتی جشن گرفتی...بی غیرت

*عمرت بی پایان و اول  و آخر هر موفقیتت فقط امضا خدا خورده باشد.

*همیشه شاد باشی کاپیتان یه موقع هایی دل مارو شاد کردی.

*این وظیفه معروف نیست که ببینه نتایج ضعیف دلیلش چی بوده! بیچاره حرف هم که میزنه میگید تو کار بقیه دخالت می کنه.

*سعید با کواچ بد کردین تو با اون بهترین پاسور لیگ جهانی شدی متاسفم برات.

*فقط بخاطر تو اومدم اینستاگرام.

*سعید معروف من فقط نظرمو میگم اصلا ازت خوشم نمیاد اصلا.

*کاپی جون خوش باشین با دوستاتون و ما هم پشت تون هستیم هواتونو داریم خیلی دوست داریم بهترین کاپیتان دنیا..."

اینها نشان می دهد که مردم هم از نتایجی که والیبالی ها در جام جهانی گرفته اند ناراضی هستند مطمئنا آنها هم دلشان می خواست که والیبال ایران همچون گذشته درجهان بدرخشد اما وقتی باخت به تیم هایی همچون کانادا و استرالیا را دیدند همه امیدهای شان نا امید شد ، به آنها هم نمی توان خرده گرفت که چرا حالا همان هایی که تا دیروز به به و چه چه می کردند و هندوانه زیر بغل کاپیتان می گذاشتند امروز از او ناراحت و ناراضی هستند؟

بدون شک عملکرد ضعیف آنها روی هواداران والیبال هم تاثیر گذاشته که این نشان می دهد مردم ما والیبال را می فهمند و درک درستی دارند و همه تنها هواداران چشم و گوش بسته ای نیستند که در هر حالتی فقط به تعریف کردن بپردازند البته هواداران پروپاقرص هستند آنهم زیاد که وجود آنها هم در نوع خود باعث دلگرمی والیبالی هاست.

به هر حال هر بالا رفتنی پائین آمدنی هم دارد و این روزها روزهای خوبی برای والیبالی ها نیست. بی سرو صدا از ژاپن آمدند و مثل همیشه شاهد استقبال پرشوری در فرودگاه هم نبودند وهمه اینها حکایت از این دارد که از محبوبیت آنها کاسته شده است.مردم به والیبال روی آوردند بخاطر نتایج درخشانی که گرفت و حالا با ناکامی در جام جهانی کم کم دارند از والیبال روی برمی گردانند که امیدواریم این اتفاق نیفتد و مردم همچنان والیبال را دوست داشته باشند و حمایت هم کنند. مطمئنا با وجود آنها و حمایت هایی که می کنند دوباره حال والیبال خوب خواهد شد و بازهم شاهد درخشش انها خواهیم بود.

اما بد هم نیست که سعید معروف به این اتفاق ها بیشتر فکر کند، به اینکه چطورمی شود در عرض مدت کوتاهی از محبوبیتش کاسته می شود اینکه یک عده هوادار با چشم باز به منتقد او تبدیل می شوند، تعداد لایک هایش پائین می آید، دیگر همه فقط از او به به و چه چه نمی کنند، اینها همه کدهایی به کاپیتان می دهد که اگر آنطور که می گویند باهوش باشد سریع خواهد فهمید دلیل این اتفاقات چیست. البته عده ای می گویند فهمیده است و سعی هم دارد که دوباره به محبوبیت گذشته بازگردد و برای همین هم هر روز عکس می گذارد به هر حال امیدواریم که همه این اتفاقات در نهایت به نفع والیبال شود آنها را در فکر فرو برد تا به امید خدا در آینده بتوانیم باز هم موفق ظاهر شویم.

معروف اگر بخواهد می تواند محبوب بماند منتهی محبوب ماندن از محبوب شدن سخت تر است و ای کاش کاپیتان راه محبوب ماندن را پیدا کند و همیشه محبوب بماند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.