کدخبر :17792 پرینت
26 آبان 1393 - 14:03

بهره برداری ایرانسل از ابراز احساسات مردمی به "مرتضی پاشایی" (+عکس)

متن خبر

دامنه‎ی بهره برداری از احساسات مردم در سوگ درگذشت "مرتضی پاشایی" به اپراتور دوم هم رسید.

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، روز یکشنبه همزمان با مراسم تشیع پیکر خواننده‎ی محبوب پاپ مرحوم "مرتضی پاشایی" که با حضور جمع کثیری از علاقمندان و طرفداران وی و جمعی از هنرمندان برگزار شد، ایرانسل با ارسال پیامکی با محتوای زیر به جمع بهره برداران از غم و اندوه مردم و نام مرتضی پاشایی پیوست.

 

مرتضی پاشایی
*روحش شاد، صدایش ماندگار*
برترین پیشوازها:
نگران منی/222
یکی هست/555
بغض/1000
جاده یکطرفه/333
ستایش/1003
بایدکار کنی/1004
عصر پاییزی/1001
دیدی/444
فعالسازی: ارسال کد به 7575
300 تومان

 

 

این در حالی است که برخی از شرکت‎ها و سازمان‎ها تنها با انتشار عکس این هنرمند محبوب در صفحات رسمی خود در شبکه‎های اجتماعی همراه با مردم و جامعه این ضایعه را تسلیت گفته و اقدامی جهت بهره برداری سازمانی و انتفاع مالی انجام ندادند.

 

متاسفانه در دوران بستری شدن "مرتضی پاشایی" و پس از فوت وی سوء استفاده‎های متعددی از شرایط این هنرمند محبوب صورت گرفت که موجبات آزردگی خاطر خانواده و دوستان وی را فراهم ساخت.

 

اگرچه ایرانسل به صورت رسمی اجازه‎ی استفاده از آثار "مرتضی پاشایی" در آهنگ های پیشواز خود را دارد، ولی ارسال چنین پیامکی دقیقاً در روز تشیع پیکر این هنرمند محبوب جز بهره‎برداری مالی از احساسات مردم نسبت به خواننده‎ی محبوبشان چه معنایی می‎تواند داشته باشد؟

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ایرانسل عادته از هر چیزی کسب درآمد کنه!طرفدارا که اگه می خواستن خودشون بلد بودن پیشوازو عوض کنن
این کار رو دقیقا همراه اول هم انجام داد-نمیدونم چرا فقط یک طرفه نگاه میکنید اینقدر که رفتارهای ایرانسل برای بعضی ها مهم هست فکر کنم زندگی مردم براشون مهم نیست.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.