کدخبر :17153 پرینت
19 مهر 1393 - 11:41

کارگاه آموزشی سودآفرینی کسب و کار با سرمایه های دانشی برگزار می‌شود

متن خبر

رییس دبیرخانه جایزه جهانی MAKE، از برگزاری کارگاه آموزشی سودآفرینی کسب و کار با سرمایه های دانشی توسط دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرشته چناری، رییس دبیرخانه جایزه جهانی MAKE، با اعلام برگزاری کارگاه آموزشی سودآفرینی کسب و کار با سرمایه های دانشی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی توسط پروفسور کلاوس نورث استاد، مشاور و موسس انجمن مدیریت دانش آلمان با عنوان سودآفرینی کسب و کار با سرمایه های دانشی 26 و 27 مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی فرصت خوبی برای سازمان های کشور به منظور ارتقا و توسعه فعالیت های خود به منظور ایجاد سازمان دانشی ارزش آفرین است.

 

دکتر چناری، با اشاره به عناوین آموزشی این کارگاه، تصریح کرد: دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مدرسه کسب و کار ویسبادن آلمان این کارگاه را با عناوین شناسایی، توسعه و حفاظت از شایستگی های سازمانی، یادگیری نظام مند از محیط بیرون سازمان و بازار دانش به عنوان ابزاری برای مدیریت سرمایه های دانشی سازمان برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: همچنین دیگر عناوین این کارگاه، تجزیه و تحلیل موقعیت استراتژیک سازمانی از منظر دانشی، ابزارها و رویکردها برای ایجاد فرهنگ یادگیری و تسهیم دانش، توسعه تجربیات برتر و الگوبرداری ها، پیاده سازی مدیریت دانش در سطوح فردی و تیمی در سازمان، شاخص های سنجش موفقیت در مدیریت سرمایه های دانشی، روند توسعه مدیریت سرمایه های دانشی در آینده و تمرین های عملی و مطالعات موردی سازمان های پیشرو دنیا است.

 

کارگاه آموزشی سودآفرینی کسب و کار با سرمایه های دانشی 26 و 27 مهرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.