کدخبر :1494 پرینت
19 بهمن 1390 - 13:45

نشریه‌ی سید محمد خاتمی لغو امتیاز شد + عکس

متن خبر

ماهنامه "آیین گفت‌وگو"، به صاحب امتیازی سیدمحمد خاتمی به استناد شمول ماده ۱۶ قانون مطبوعات و انتشار نامنظم این نشریه از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از نسیم، روابط عمومی نشریه «آیین گفت‌وگو» اعلام کرد به موجب ابلاغ مورخه 90/11/11 اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، انتشار این نشریه لغو شد.

 

نخستین شماره‌ی «آیین گفت‌وگو» که بر اساس مجوز رسمی آن «دوماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی،‌ اقتصادی» است، به صاحب امتیازی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی در تاریخ ۲۴ آذرماه جاری با هدف طرح و تعمیق مباحث نظری درباب گفت‌وگو و گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها منتشر و با استقبال گسترده و کم‌نظیر محافل علمی و فرهنگی و رسانه‌های مختلف، نخبگان و صاحب‌نظران و مردم فرهیخته کشور روبه‌رو شد.

 

استمرار انتشار این نشریه برای همه کسانی که دغدغه ایران و اسلام و پاسداشت میراث انقلاب اسلامی را دارند، می‌توانست سودمند باشد که با لغو امتیاز و تعطیلی آن در نخستین گام انتشار، متوقف شد.

 

جلوگیری از انتشار این نشریه اگرچه به استناد شمول ماده ۱۶ قانون مطبوعات و انتشار نامنظم آن اعلام شده است، اقدامی خارج از رویه متعارف درباره انتشار نشریات، به ویژه در حوزه‌های علمی و فرهنگی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.