کدخبر :1213 پرینت
21 دی 1390 - 13:14

مرتضی حیدری فرار نکرده بلکه در خارج تحصیل می‌کند + اخبار تکمیلی

متن خبر

در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر فرار یک مجری معروف صداوسیما به دلیل ارتباطاتش با اختلاس سه هزار میلیاردی به خارج کشور و گمانه‌زنی‌ها در خصوص نام این مجری، نهایتا سایت البرز با انتشار نام این مجری و تکذیب خروج دائم وی به خارج، علت عدم حضور او در ایران را ادامه تحصیل در خارج کشور دانست.

 

به گزارش سیتنا، البرز نوشت: دیروز یک سایت خبری مدعی شده بود که یک مجری مشهور صداوسیما پس از آشکار شدن ارتباطش با گروه امیرمنصور آریا و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی کشور را ترک کرده و قصد بازگشت ندارد.

 

سال گذشته نیز شایعه خروج حیدری از کشور خبرساز شد که بلافاصله بخش خبری 20:30 ضمن گفتگوی زنده با او به نوعی این خبر را تکذیب کرد.

 

در این حال یک مقام سازمان صداوسیما به خبرنگار البرز گفت: حیدری در خارج از کشور مشغول تحصیل است و به طور متناوب به محل تحصیل خود رفت و آمد دارد و این نمی‌تواند به مفهوم خروج دائم او از کشور باشد.

 

اگرچه شایعاتی درباره فعالیت‌های گسترده اقتصادی این چهره مشهور صداوسیما وجود دارد اما این نخستین بار است که زمزمه ارتباط حیدری با گروه امیرمنصور آریا مطرح می‌شود.

 

آخرین اجرای مرتضی حیدری در سیمای جمهوری اسلامی بر خلاف آنچه برخی سایت‌های خبری مدعی شده‌اند نه مربوط به سه ماه قبل بلکه به چند شب پیش باز می گردد.

 

گفتنی است سایت عصرایران نیز پس از انتشار خبر فرار این مجری به خارج کشور که بدون ذکر نام وی صورت گرفت، در ادامه این خبر که در ساعاتی پس از انتشار مطلب به دفعات اصلاح و تکمیل شد آورد: در پی انتشار این خبر یکی از نزدکان وی در تماس با عصرایران اظهار داشت که وی هیچ مشکل قانونی و قضایی ندارد و علت عدم حضورش در سیما نیز ادامه تحصیل است.

وی افزود: این مجری در کشور فرانسه در حال تحصیلات تکمیلی است و مدام به کشور رفت و آمد دارد و اکنون نیز در تهران است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.