کدخبر :1013 پرینت
29 آذر 1390 - 16:08

25 درصد شارژ رایگان برای ایرانسلی‌ها + روش دریافت

متن خبر

همزمان با آغاز جشنواره زمستان ایرانسل، از این پس مشترکان این اپراتور می‌توانند با استفاده از سرویس هوشمند شارژ مبتنی بر موقعیت با نام تجاری "نماشارژ" از 25 درصد شارژ رایگان برخوردار شوند.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از این سرویس هوشمند، مشترکان ایرانسل به سادگی و از طریق شماره گیری یک کد دستوری ویژه، قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی خود را خواهند داشت و می‌توانند از پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه‌ای استفاده کنند.

 

بر این اساس، در صورتی که ایرانسل منطقه‌ای را به عنوان منطقه دریافت نماشارژ تعیین کند، مشترکان می‌توانند با حضور در آن شعاع جغرافیایی، از 25 درصد شارژ رایگان برخوردار شوند.

 

برای استفاده از این سرویس هوشمند ایرانسل، مشترکان کافی است رمز کارت شارژ خریداری شده را در قالب کد دستوری # رمز 12 یا 16 رقمی شارژ *189* از طریق خط ایرانسل خود شماره گیری کنند.

 

ایرانسل امکان دریافت 25 درصد شارژ رایگان ویژه سرویس نماشارژ را تا پایان زمستان در قالب چند دوره و در مناسبت ویژه به مشترکین خود عرضه خواهد کرد. بر این اساس، دوره اول این طرح از اول تا 30 دی ماه سال جاری در بیش از 35 مکان مذهبی، مسجد جامع، حسینیه و 16 ورزشگاه کشور، دوره دوم از اول تا 30 بهمن ماه و همزمان با برگزاری جشنواره های هنری تئاتر، موسیقی و سینمایی فجر در اماکن فرهنگی، هنری و سینماها و دروه سوم از اول تا 29 اسفندماه و به مناسبت استقبال از نوروز در مراکز خرید سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 

فهرست این امکان در وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir منتشر خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، این شارژ رایگان 25 درصدی برای مکالمه، تبادل پیام کوتاه، پیام چند رسانه‌ای، استفاده از خدمات اینترنت همراه (GPRS) و یا خرید از ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل قابل استفاده بوده و تنها در یک بازه زمانی مشخص، مشابه شارژ شگفت انگیز، قابل استفاده خواهد بود.

 

مشترکان برای اطلاع از میزان اعتبار خویش می‌توانند کد دستوری #1*140* را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره‌گیری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.