کد مطلب: 

293873

ببینید| تشخیص نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها با اشتغال تخصصی و گردش مالی

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، گفت: در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می گیرد و شرکت ها بر این اساس به شرکت ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می شوند.
ببینید| تشخیص نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها با اشتغال تخصصی و گردش مالی

به گزارش خبرنگار سیتنا، روح الله دهقانی فیروزابادی، در نشست خبری و در پاسخ به سوال یک از خبرنگاران گفت: در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می گیرد و شرکت ها بر این اساس به شرکت ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می شوند.

وی ادامه داد: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع 1-2 و 3 سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع 1-2 و 3 سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می کند. 

دهقانی، افزود: شرکت های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع 3 داشتیم که به شرکت های نوآور و فناور تبدیل شدند.

وی، اظهار کرد: ساز و کارهای حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند و 10 پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت های نوپا تبدیل شده اند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-04-27 11:05

افزودن دیدگاه جدید