کد مطلب: 

294317

ارائه پروژه نقشه الکترونیکی شهر دوشنبه

به ابتکار دستگاه اجرایی دولتی شهر دوشنبه، از سوی وزارت امور داخلی جمهوری تاجیکستان، «شهر هوشمند» پروژه نقشه الکترونیکی شهر دوشنبه ارائه گردید.
ارائه پروژه نقشه الکترونیکی شهر دوشنبه

به گزارش سیتنا، «شهر هوشمند» (Smart city) به عنوان بازتولید دیجیتالی تمام ساختارهای شهر دوشنبه عمل می‌کند و راهنمای خوبی برای ساکنان و بازدیدکنندگان پایتخت خواهد بود.

گفتنی است در چارچوب دستورات رستم امامعلی شهردار شهر دوشنبه در کنار سایر دستاوردها و نوآوری­هایی که طی چند سال گذشته در پایتخت صورت گرفته، پروژه نقشه الکترونیکی شهر دوشنبه توسط «شهر هوشمند» دستگاه اجرایی دوشنبه توسعه داده شده است.

چندین شرکت در این مسابقه شرکت کردند و اسنادی را برای تهیه پروژه نقشه الکترونیکی دوشنبه ارائه کردند. در این میان پروژه گروه شرکت‌های « ERA» با پیشنهاد برتری نوآورانه مورد پذیرش دستگاه اجرایی شهر دوشنبه قرار گرفت.

شایان ذکر است که این پروژه شامل «ارتوگرافی» است که در آن کار بر روی تعیین محدوده شهر، تهیه نقشه دو بعدی شهر، تهیه لایه نرم افزاری برای نقشه، ایجاد مجموعه اولیه زیرساخت و موارد مشابه است.

معاون شهردار دوشنبه، رئیس دفتر شهردار دوشنبه، روسای دستگاه‌های انتظامی و سایر ساختارهای مرتبط شهر  در مراسم ارائه این پروژه شرکت داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-07 14:35

افزودن دیدگاه جدید