کد مطلب: 

293843

بهترین سایت فروش اقساطی گوشی موبایل

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، روش خرید اقساطی یک گزینه مناسب برای بسیاری از افراد است.
بهترین سایت فروش اقساطی گوشی موبایل

گزارش آگهی/ گوشی‌های هوشمند توسط برندهای مشهوری مانند آیفون ، سامسونگ، شیائومی، وان پلاس، ردمی، اوپو، ال جی، آنر، هواوی، نوکیا، موتورولا و سونی تولید می‌شوند که هرکدام دارای ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی هستند. برای خرید گوشی، باید به کاربردی که از آن انتظار دارید توجه کنید. به عنوان مثال، فردی که تنها برای انجام کارهای روزمره به یک موبایل نیاز دارد، نیازی به خرید گوشی‌های سری جدید و گران قیمت ندارد. در مقابل، افرادی که بیشتر با گوشی کار می‌کنند و به تکنولوژی‌های جدید علاقه‌مند هستند، تمایل دارند مدل‌هایی با امکانات جدیدتر و قیمت بالاتر را خریداری کنند.

 خرید اقساطی گوشی موبایل

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، روش خرید اقساطی یک گزینه مناسب برای بسیاری از افراد است. با خرید اقساطی، می‌توانید از تمامی امکانات این محصولات دیجیتال با کیفیت بهره‌مند شوید، حتی اگر توانایی خرید نقدی را نداشته باشید. قیمت خرید اقساطی یک گوشی موبایل به عوامل مختلفی اعم از برند و مدل گوشی، مشخصات فنی آن، شرایط فروشگاه یا شرکت تامین‌کننده، نرخ سود و بازه زمانی بازپرداخت وابسته است که در زمان خرید مشخص می‌شوند.

در روش خرید اقساطی، معمولاً باید یک مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده پرداخت شود و سپس باقی مبلغ به همراه سود، در یک بازه زمانی مشخص به صورت اقساط به فروشنده پرداخت می‌شود. مدت زمان بازپرداخت عموماً تا 12 ماه است و نرخ سود معمولاً توسط فروشگاه یا شرکت تامین‌کننده تعیین می‌شود. در فروشگاه الوقسطی شما می‌توانید با باز پرداخت 12 و یا 18 ماهه کالای دیجیتال خود را خریداری کنید.  برای اطلاعات دقیق درباره قیمت خرید اقساطی گوشی موبایل، توصیه می‌کنیم که به سایت الوقسطی مراجعه کنید.

امروزه با توجه به قیمت بالای کالای دیجیتال و نبود نقدینگی لازم برای خرید کالا اکثر مصرف کنندگان تمایل بر این دارند تا کالای مورد نیاز خود را بصورت اقساطی خریداری کنند. سایت الوقسطی طرحی را برای مصرف  کنندگان اجرا کرده که می‌توانند به راحتی برای خرید تلفن همراه خود بدون پرداخت وجه نقد و در اقساط بلند مدت اقدام نمایند.

 بهترین برندهای گوشی موبایل

سایت الوقسطی یک سایتی جامع در معرفی محصولات دیجیتال و گوشی موبایل می ‌باشد شما می توانید به راحتی گوشی مدنظر خود را در سایت مشاهده کرده و در نهایت به سبد خرید محصولات خود اضافه کنید. و به روزترین گوشی‌هایی که وارد بازار شده اند را بررسی و سفارش دهید. در ادامه به معرفی برخی برندهای معروف تلفن‌های همراه می‌پردازیم.

 گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ چه زمانی معرفی شدند؟

اولین تلفن همراه ارائه شده توسط سامسونگ SH-100 بود که در سال 1988 وارد بازار کره شد. SH-100 (تصویر بالا) نه تنها اولین تلفن همراه قابل حمل سامسونگ بود، بلکه اولین گوشی کره‌ای بود که در اوایل تاریخ تلفن‌های همراه معرفی شد.

سامسونگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، هر ساله مجموعه‌ای متنوع از مدل‌های گوشی‌های هوشمند را از رده‌های مختلف، از اقتصادی تا پرچمدار، به بازار عرضه می‌کند و می‌توان آن را رقیب اصلی اپل در بازار گوشی‌های موبایل دانست. بنابراین، در این قسمت لیستی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را که از نقاط نظر مختلف بررسی شده اند را برایتان قرار داده ایم، از پرچمداران این برند تا گوشی‌های برتر میان‌رده و اقتصادی که بخش قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شوند.

  • سامسونگ گلکسی S24 Ultra برترین تولید سامسونگ
  • سامسونگ گلکسی A05 با قیمتی مقرون به صرفه
  • سامسونگ گلکسی F34 با داشتن دوربینی همه کاره و طول عمر باتری بالا
  • سامسونگ گلکسی zfold5 با فناوری نوآورانه و تاشو
  • سامسونگ گلکسی zflip5 با طراحی منحصر بفرد و ضد آب
  • سامسونگ گلکسی M345G یک گوشی میان رده با نرخ تصویر 120 هرتز
  • سامسونگ گلکسی S23 Ultra گوشی هوشمند با نمایشگری فوق العاده
  • سامسونگ گلکسی S23 Plus با طراحی ساده در عین حال مدرن

شما می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ قسطی به سایت الوقسطی مراجعه کنید تا به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن تلفن همراه موردنظر خود را خریداری کنید.

 گوشی شیائومی

شیائومی در آوریل ۲۰۱۰ توسط کارآفرین چینی به نام لی جون، که فارغ التحصیل دانشگاه ووهان بود و سابقه کار در شرکت نرم‌افزاری Kingsoft را داشت، به همراه هفت شریک تأسیس شد. این شرکت همواره به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود و دفتر مرکزی آن در شهر پکن واقع شده است.

شرکت شیائومی رتبه سوم را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند در دنیا را دارد و محصولاتی با کیفیت در گروه‌های مختلف را تولید و راهی بازار کرده است. سیاست‌های این شرکت باعث شده که در هر رده قیمتی، یک یا چند گوشی از شیائومی موجود باشد. به‌طور مثال، این شرکت علاوه بر گوشی‌های پرچمدار با کیفیت بالا، محصولات میان‌رده و حتی گوشی‌های ارزان قیمت با کیفیتی بسیار خوبی را به بازار عرضه می‌کند.

بهترین سایت فروش اقساطی گوشی موبایل

این تنوع در محصولات و ارائه امکانات منحصر به‌فرد به همراه قیمت‌های رقابتی، باعث شده تا مردم به طور بیشتری به خرید گوشی‌های شیائومی علاقه‌مند شوند. به روزترین گوشی‌های تولید شده از این شرکت شامل:

  • شیائومی 14  جدیدترین پرچم دار از سری 14 و ارزان‌ترین نسخه از این خانواده
  • شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G با طراحی مدرن
  • شیائومی ردمی نوت 13 پروپلاس با تراشه دایمنسیتی 7200 اولترا
  • شیائومی پوکو X6 پرو بهترین گوشی برای بازی
  • شیائومی ردمی نوت 5G12
  • شیائومی ردمی نوت 12 پرو 5G با نمایشگری بی‌نظیر و پردازنده‌ای قدرتمند
  • شیائومی پوکو M5s از سری گوشی‌های هوشمند با پردازنده دو هسته ای

  شما می‌توانید برای بررسی و مشاهده انواع مدل‌های گوشی شیائومی و خرید گوشی شیائومی قسطی به سایت الوقسطی مراجعه کنید تا به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن تلفن همراه موردنظر خود را خریداری کنید.

 گوشی آیفون

آیفون، یک مجموعه از گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل است که از سیستم عامل موبایل خود یعنی iOS استفاده می‌کند. اولین نسل آیفون در تاریخ 9 ژانویه 2007 توسط استیو جابز، مدیرعامل وقت اپل معرفی شد. از آن زمان، اپل هر ساله مدل‌های جدید آیفون و به‌روزرسانی‌های iOS را منتشر می‌کند.

آیفون اولین تلفن همراهی بود که از فناوری چند لمسی استفاده کرد. از زمان عرضه آیفون، اندازه صفحه نمایش بزرگتر، ضبط ویدیو، ضد آب و بسیاری از ویژگی های دسترسی به آن دست یافته است. تا آیفون 8 و 8 پلاس، آیفون‌ها دارای یک دکمه در پنل جلویی بودند که آیفون 5s و بعد از آن حسگر اثر انگشت Touch ID را ادغام می‌کرد.

از زمان آیفون X، مدل‌های آیفون به طراحی صفحه‌ نمایش جلوی تقریباً بدون حاشیه با تشخیص چهره Face ID و جابجایی برنامه‌ها که با حرکات حرکتی فعال می‌شود، روی آورده‌اند. Touch ID هنوز برای سری ارزان قیمت آیفون SE استفاده می شود. آیفون یکی از دو پلتفرم بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان در کنار اندروید است و بخش بزرگی از بازار لوکس را به خود اختصاص داده است. آیفون سود زیادی برای اپل به همراه داشته است و آن را به یکی از با ارزش ترین شرکت‌های سهامی عام تبدیل کرده است. نسل اول آیفون به عنوان یک "انقلاب" برای صنعت تلفن همراه توصیف شد و مدل‌های بعدی نیز مورد تحسین قرار گرفته اند. تا ژانویه 2017، اپ استور اپل دارای بیش از 2.2 میلیون برنامه برای آیفون بود.

بهترین سایت فروش اقساطی گوشی موبایل

بهترین گوشی‌های آیفون شامل:

  • آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 پرو
  • آیفون 15 و آیفون 15 پلاس
  • آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو
  • آیفون 14 پلاس و آیفون 14
  • آیفون 13 پرومکس
  • آیفون 13 پرو
  • آیفون 13
  • آیفون 13 مینی
  • آیفون 12 پرومکس
  • آیفون 12 پرو
  • آیفون 12
  • آیفون 12 مینی

 شما می‌توانید برای بررسی و مشاهده انواع مدل‌های گوشی آیفون و خرید گوشی آیفون قسطی به سایت الوقسطی مراجعه کنید تا به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن تلفن همراه موردنظر خود را خریداری کنید.

 خرید اقساطی گوشی موبایل از سایت الوقسطی

در این مقاله خرید از پلتفرم الوقسطی را به عنوان یک فرصت بی‌نظیر برای خرید گوشی قسطی با برندهای مختلف معرفی کردیم. با وجود این پلتفرم شما می‌توانید به روزترین گوشی‌های هوشمند و دیجیتال را با هر توان مالی که دارید و با ساده ترین روش ممکن سفارش دهید.

هدف اصلی فروشگاه الوقسطی، جلب رضایت و اعتماد مصرف کنندگان و ارائه خدمات با کیفیت، مطابق با نیازهای آن‌هاست. این مجموعه‌ی با سابقه در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی و کالای دیجیتال به دنبال جلب رضایت از مشتری و برطرف کردن نیاز مشتریان می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-27 08:44

افزودن دیدگاه جدید