کد مطلب: 

294358

انعقاد یک میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان

وزیر نفت با اشاره به تاکید این وزارتخانه بر بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان ایرانی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم با ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان طرف قرارداد بودیم که این عدد در سال جاری به ۶۷۶ شرکت دانش‌بنیان افزایش یافته است.
انعقاد یک میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، جواد اوجی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ پروژه و طرح نیمه تمام‌ و شروع عملیات های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این‌پروژه ها را شاهد هستیم. پروژه های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. 

وی افزود: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در رشد اقتصادی گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی نظیر بود. در برنامه هفتم برنامه داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت وگاز را به بیش از یک میلیارد و۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.

وزیر نفت با اشاره به تاکید این وزارتخانه بر بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان ایرانی ادامه داد: در ابتدای دولت با ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان طرف قرارداد بودیم که این عدد در سال جاری به ۶۷۶ شرکت دانش‌بنیان افزایش یافته است.

اوجی گفت: در مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۳ وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت گیری در جایگاه سوخت به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام‌ گیرد و به همین خاطر در حال عملیاتی کردن این برنامه هستیم و از مردم می خواهیم که در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-08 14:42

افزودن دیدگاه جدید