کد مطلب: 

291644

حضور چشمگیر شرکت‌های ترکیه در کنگره جهانی موبایل بارسلون

در کنگره جهانی موبایل 2024 که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شده است، 32 شرکت از ترکیه که در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه و صنایع جانبی فعالیت می‌کنند، شرکت کرده اند.
کنگره جهانی موبایل

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه و صنایع جانبی به صورت گسترده در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا شرکت کردند.

کنگره جهانی موبایل 2024 از روز دوشنبه 26 فوریه جاری در بارسلونا آغاز شده و شرکت‌های پیشرو در سطح بین المللی از 200 کشور جدیدترین محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته اند.

در این کنگره 32 شرکت از ترکیه که در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه و صنایع جانبی فعالیت می‌کنند نیز با هماهنگی اتاق بازرگانی استانبول در کنگره جهانی موبایل شرکت کرده اند.

بولنت کارابیچاک معاون فروش شرکت «Reeder» در حاشیه این کنگره در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با اشاره به اینکه کنگره جهانی موبایل یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های مربوط به صنعت تلفن همراه در سطح جهان به شمار می‌رود، گفت: پس از محکم کردن جای پای شرکت در داخل ترکیه صادرات به کشورهای دیگر را آغاز کردیم و هم اکنون به چهار کشور آفریقایی صادرات داریم.

اوندر پولات معاون مالی این شرکت نیز گفت که شرکت «Reeder» به زودی تولید یک خودروی برقی جدید را آغاز خواهد کرد.

آیهان کاپوسوز مدیرعامل شرکت «İ2İ Systems» نیز با بیان اینکه این شرکت در زمینه فناوری‌های مربوط به ارتباطات فعالیت می‌کند، تصریح کرد: اکثر شرکت‌های مخابراتی و ارائه دهنده خدمات اینترنتی ترکیه مشتریان شرکت‌مان هستند و از سویی نیز شرکت‌هایی در کانادا، فرانسه، قطر و آذربایجان نیز از نرم افزارهای طراحی شده شرکت «İ2İ Systems» استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-02-28 09:48

افزودن دیدگاه جدید