کد مطلب: 

288322

ببینید| مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت در گفت‌وگو با سیتنا، تاکید کرد: تکمیل بسته‌های ارائه شده به مشتریان با گسترش شبکه فیبرنوری

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت، گفت: با پروانه UNSP به سمت اجرای پروژه فیبرنوری رفتیم تا بتوانیم سرویس‌ جدید به مشتریان سازمانی ارائه دهیم و بسته ارائه شده به مشتریان را کامل کنیم.
صیدی، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت

مهندس علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اعطای پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP به تعدادی از اپراتورها، گفت: شرکت‌های FCP که در حوزه ثابت کار می کردند و غیر وایرلسی بودند وقتی این پروانه را می گیرند، باید به سمت فیبر هم بروند، اما مبین نت به دلیل آنکه پروانه ثابت وایرلسی را داشته، باید به سمت گسترش فیبر هم برود.

وی، ادامه داد: مبین نت حدود 550 هزار مشترک وایرلس دارد که از سیم کارت های وایرلس خودمان خدمات دریافت می کنند و بیش از 40 هزار نود سازمانی داریم که از ما سرویس می‌گیرند و اگر بخواهیم محصولاتمان را در آینده با این پروانه UNSP کامل کنیم، با پروژه فیبر می‌توانیم سرویس جدید به مشتری‌های سازمانی ارائه دهیم و بسته خود را برای مشتریان کامل کنیم.

ببینید| مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت در گفت‌وگو با سیتنا، تاکید کرد: تکمیل بسته‌های ارائه شده به مشتریان با گسترش شبکه فیبرنوری

پایان بخش چهارم گفت‌وگو

گفت‌وگو از زهرا طاهری

بخش اول گفت‌وگو: پروژه توسعه شبکه فیبرنوری لازمه توسعه صنعت در آینده است

بخش دوم گفت‌وگو: باید به موازات توسعه شبکه فیبرنوری، توسعه محتوایی نیز انجام شود

بخش سوم گفت‌وگو: اختلاف تعرفه اینترنت ثابت و همراه باعث انتقال کاربران به شبکه ثابت می‌شود

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-12-04 13:45

افزودن دیدگاه جدید