کد مطلب: 

287766

مدیرعامل مبین نت: در تلاشیم سهم بزرگی در حوزه هوشمندسازی کشور داشته باشیم

مدیرعامل مبین نت، گفت: با توجه به پتانسیلی که در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مبین نت داریم و از طرف دیگر از آنجا که یکی از ارکان مهم هوشمندسازی، ارتباط است، تا کنون مبین نت در این مسیر موفق عمل کرده و امیدواریم در این مسیر در آینده تحول دیجیتال کشور سهم بزرگی در حوزه هوشمندسازی داشته باشیم.
علیرضا صیدی

علیرضا صیدی، در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ارتباطات مبین نت و مرکز گسترش فناوری اطلاعات در حوزه تحول دیجیتال و هوشمندسازی، در پاسخ به خبرنگار سیتنا پیرامون دلیل حضور این اپراتور در حوزه هوشمندسازی، گفت: با توجه به اینکه در حوزه های سازمانی عملکرد خوبی داشته ایم و سرویس‌های خوبی ارائه کرده ایم، بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ، از بزرگترین مشتریان ما هستند.

وی، ادامه داد: استراتژی‌ در مبین نت مطرح شد که در حوزه تحول دیجیتال نقش مبین نت را مشخص کنیم و با توجه به پتانسیلی که در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال داشتیم و از طرف دیگر از آنجا که یکی از ارکان مهم هوشمندسازی، ارتباط است، مبین نت در این مسیر موفق عمل کرده و این ارتباط را به نحو احسنت انجام داده ایم.

مدیرعامل مبین نت، اظهار کرد: به عنوان مثال سرویسی را در آتش نشانی ارائه کرده‌ایم و امیدواریم در این مسیر در آینده تحول دیجیتال کشور سهم بزرگی در حوزه هوشمندسازی داشته باشیم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-11-22 13:35

افزودن دیدگاه جدید