کد مطلب: 

281669

تحریم‌ها؛ دلیل حذف دیوار از گوگل پلی!

بر اساس بیانیه‌ای که در سایت دیوار منتشر شده است، این اپلیکیشن ایرانی به دلیل تحریم‌ها علیه ایران از 26 خردادماه سال جاری، از گوگل پلی حذف شده است.
دیوار

به گزارش سیتنا، گوگل به دلیل وجود تحریم‌ها علیه ایران، مدتی است که اقدام به حذف برخی از نرم‌افزار‌های ایرانی کرده است.

تابستان ۱۴۰۰، اپلیکیشن‌هایی نظیر آپارات، فیلیمو، بلد، علی‌بابا و طاقچه از گوگل‌پلی‌حذف شدند و این اتفاق در تابستان ۱۴۰۱ برای نرم‌افزار شیپور نیز افتاد.

همچنین روابط عمومی اپلیکیشن دیوار با انتشار بیانیه ای در سایت خود، اعلام کرد که این نرم افزار داخلی از شب سه‌شنبه ۲۳ خردادماه 1402 به دلیل تحریم‌ها از گوگل پلی (فروشگاه رسمی اپلیکیشن گوگل) حذف شده است.

در ایمیلی که گوگل برای دیوار ارسال کرده، اعلام شده که این اقدام با استناد به ماده ۱۶.۵ «توافقنامه توسعه‌دهندگان» صورت گرفته که به تحریم‌های وضع شده از سوی دولت آمریکا اشاره دارد.

روابط عمومی دیوار معتقد است که حذف اپلیکیشن رسمی دیوار از گوگل‌پلی می‌تواند باعث انتشار بدافزارها با سوءاستفاده از عنوان و برند دیوار در فروشگاه رسمی گوگل و تضییع حقوق کاربران‌ شود.

این مجموعه اعلام کرده است: ما همه تلاش‌مان را با استفاده از ابزارهای قانونی موجود برای حل این مشکل انجام می‌دهیم تا اپلیکیشن دیوار بتواند بار دیگر به گوگل‌پلی بازگردد.

تحریم‌ها؛ دلیل حذف دیوار از گوگل پلی!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-06-17 11:36

افزودن دیدگاه جدید