کد مطلب: 

234610
آذری جهرمی در پستی با عنوان "شفاف سازی در برابر فیک نیوز:

برای عودت تجهیزات ارائه شده توسط همراه اول به نهاد ریاست جمهوری دستور دادم/ پایان وس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم/ ۵۰۰۰ میلیارد تومان مال مردم در واگذاری مخابرات را تعیین تکلیف می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد: گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.
آذری جهرمی: برای عودت تجهیزات ارائه شده توسط همراه اول به نهاد ریاست جمهوری دستور دادم؛ ۵۰۰۰ میلیارد تومان مال مردم در واگذاری مخابرات را پیگیری می‌کنم

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در پستی اینستاگرامی با عنوان "شفاف سازی در برابر #فیک_نیوز!" با انتشار نامه‌ای نوشت:

من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فسادهای خود!

من هیچ اطلاعی نداشتم. خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.

همه می‌دانند که درباره‌ی #حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید. اصلا من #قاتل_بروسلی، اما هم #پایان_وس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم و هم آن ۵۰۰۰ میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده!

راستی، تازه اول کار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-29 14:26

افزودن دیدگاه جدید