کد مطلب: 

294310

اتصال 260 روستای بالای 20 خانوار استان آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی اعلام کرد که 260 روستای بالای 20 خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
اتصال 260 روستای بالای 20 خانوار استان آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد در برنامه تلویزیونی باخیش با موضوع مشکلات ارتباطی روستاها ، اظهار کرد: توسعه اینترنت روستایی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم بوده و در این راستا تا پایان سال تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان به اینترنت پرسرعت متصل می شود.

وی ضمن تشریح وضعیت توسعه‌ ارتباطات روستایی استان، افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری با پوشش اینترنت 260 روستای باقیمانده، پوشش تمام روستاهای بالای 20 خانوار را به اتمام برسانیم و هرچند برخی نقاط کم‌پوشش یا کم‌کیفیت باقی خواهد ماند که مشکل آن‌ها را نیز با احداث سایت‌های جدید رفع خواهیم کرد. 

جلیلی نژاد با اشاره به اتصال بیش از 430 روستای استان به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم، تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه دولت هوشمند و ایجاد بسترهای ارتباطی برای مناطق محروم است.

بر اساس این گزارش تامین انتقال و برق سایت ها و کوهستانی بودن استان آذربایجان غربی از عوامل مهم عدم اتصال مابقی روستاها به شبکه ارتباطی بوده که با رفع مغایرت ها و شناسایی موانع موجود تا پایان سال 1403، تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-07 12:00

افزودن دیدگاه جدید