کد مطلب: 

185451

کندی دسترسی به سایت‌هایی که خارج از کشور میزبانی می‌شوند

در روزها و هفته‌های اخیر و در برخی ساعات شبانه روز، دسترسی به سایت‌های اینترنتی که بر روی دیتاسنترهای خارجی میزبانی می‌شوند با کندی بسیار همراه است.
کندی دسترسی به سایت‌هایی که خارج از کشور میزبانی می‌شوند

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های PAP برای افزایش ترافیک دسترسی به سایت‌هایی که بر روی دیتاسنترهای داخلی قرار دارند، با تغییر رنج آی.پی دسترسی به سایت‌‌هایی که بر روی دیتاسنترهای خارج از کشور قرار دارند را کند کرده‌اند.

در همین راستا در برخی ساعات شبانه روز دسترسی به سایت‌های اینترنتی که بر روی دیتاسنترهای خارجی قرار دارند با کندی بسیار همراه است.

گفتنی است؛ بسیاری از سایت‌های اینترنتی داخل کشور نیز به دلیل هزینه‌های بالای دیتاسنتر و پهنای باند در داخل کشور ترجیح می دهند از دیتاسنترهای خارجی استفاده کنند و مشکلات روزهای اخیر، این سایت‌ها را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

تاکید می‌شود نهادها و سازمان‌های نظارتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در راستای حفظ و تامین منافع کاربران با شرکت‌هایی که به دنبال تامین منافع مادی حداکثری هستند و مشکلات اینچنینی برای کاربران به وجود می‌آورند برخورد کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-07 12:47

دیدگاه‌ها

تصویر بی نام
اتفاقا برعکس سایتهایی که داخل ایران پشتیبانی میشن یا کند هستن و یا قطع..
ارسال شده توسط بی نام در 18 اسفند 94 - 12:36
تصویر ایرانی
شرکت PAP در کار نیست، همش سیاستهای شرکت ارتباطات زیرساخته و سازمان رگولاتوری. «آغا زاده» ها رفتن دیتا سنتر باز کردن دیدن هیچ مشتری ئی نداره، رفتن قانون رو به نفع خودشون تغییر دادند. مصوبه رگولاتوری بوده که این اتفاق بیاُفته، معاون وزیر ارتباطات هم به صورت غیر رسمی تایید کرده. خزعبل تحویل مردم ندید!
ارسال شده توسط ایرانی در 18 اسفند 94 - 12:05

افزودن دیدگاه جدید