کد مطلب: 

293816

واکاوی دلایل کاهش قیمت بیت‌کوین

همبستگی بیت کوین و بازار سهام آمریکا اخیراً افزایش یافته و گزارش‌های ناامیدکننده درآمد شرکت‌ها همراه با حفظ نرخ بهره بالا توسط فدرال رزرو، احتمالاً روی کاهش قیمت بیت کوین موثر بوده‌اند.
واکاوی دلایل کاهش قیمت بیت‌کوین

به گزارش سیتنا از کوین تلگراف، قیمت‌ بیت‌ کوین در روز قبل بیش از ۲.۰۰۰ دلار کاهش یافت و به محدوده ۶۴.۰۰۰ دلار رسید. به نظر می‌رسد بازار سهام آمریکا روی کاهش قیمت بیت کوین موثر بوده است. همبستگی بیت کوین و بازار سهام آمریکا اخیراً افزایش یافته و گزارش‌های ناامیدکننده درآمد شرکت‌ها همراه با حفظ نرخ بهره بالا توسط فدرال رزرو، احتمالاً روی کاهش BTC موثر بوده‌اند.

از بین شرکت‌های مذکور می‌توان به شرکت تسلا اشاره کرد که سود خالص تعدیل‌شده آن نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این سرمایه‌گذاران چینی هم شرایط چندان خوبی ندارند و کند شدن رشد اقتصادی این کشور، بسیاری از تحلیلگران را نگران کرده است. تحلیلگری به اسم «Kamikaz FIAT» خاطرنشان کرده است:

برخی از دیگر از تحلیلگران باور دارند تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه همچنان در بازار ارزهای دیجیتال موثر است. با این حال، برقراری روابط علت و معلولی مستقیم برای چنین رویدادهایی چالش‌برانگیز است.

اخبار مربوط به بازار ارزهای دیجیتال هم چندان جالب نیست. صندوق‌های قابل‌معامله در بورس اسپات بیت کوین جریان ورودی قابل‌توجهی ندارند و معامله‌گران نگران کاهش سرمایه‌گذاری و تاثیر صعودی آن‌ها هستند. علاوه بر این در روز قبل مشخص شد که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس، ممکن است به ۳۶ ماه زندان محکوم شود. یونی سواپ لبز همچنان درگیر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است و بسیاری از پروژه‌های دیگر از افزایش فشار قانون‌گذاران می‌ترسند.

وزارت دادگستری آمریکا هم در روز قبل کیون رودریگز (Keonne Rodriguez)، مدیرعامل کیف پول ارز دیجیتال سامورایی ولت (Samourai Wallet) و ویلیام هیل (William Hill)، مدیر ارشد فناوری آن، را به پولشویی و را‌ه‌اندازی یک کسب‌وکار غیرقانونی متهم کرده است. انتشار این خبر نیز تاثیر زیادی روی کاهش قیمت بیت کوین داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-25 13:25

افزودن دیدگاه جدید