کد مطلب: 

293807

دومین فراخوان ثبت نیاز ویژه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان

وزارت علوم برای نخستین بار اقدام به پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در بهترین دانشگاه های کشور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای حل نیازهای واحدهای متقاضی (نیازپردازان) کرده است.
دومین فراخوان ثبت نیاز ویژه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان

به گزارش سیتنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رویکرد پاسخگویی به نیازهای شرکت های کارافرین، دانش بنیان و واحدهای صنعتی برای اولین بار اقدام به پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در بهترین دانشگاه های کشور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای حل نیازهای واحدهای متقاضی (نیازپردازان) کرده است.

در این طرح ملی شرکت های کارآفرین، دانش بنیان و واحدهای صنعتی نیازهای خود را در سامانه parsa.nan.ac وارد کرده و اساتید برجسته کشور برای این نیازها پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری تخصصی تعریف می کنند و سپس دانشجویان استعداد درخشان جهت اجرای این پایان نامه ها و رساله ها برای مهر ماه سال ۱۴۰۳ پذیرش می شوند.

در این طرح نیازهای تحقیقاتی شرکت های کارآفرین، دانش بنیان و واحدهای صنعتی توسط بهترین اساتید و دانشجویان کشور پاسخ داده می شود.

مشارکت شرکت های کارافرین، دانش بنیان و واحدهای صنعتی در این طرح در قالب امکان تحقیق در مکان شرکت و یا امکان گردآوری داده یا امکان استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی یا تخصیص پژوهانه یا هر نوع حمایت جهت انجام بهتر تحقیق به انتخاب شرکت متقاضی میسر است.

سامانه parsa.nan.ac برای ثبت نیازهای شرکت های کارافرین، دانش بنیان و واحدهای صنعتی متقاضی صرفا تا ۱۵ اردیبهشت ماه باز می باشد.

با توجه به کارآمدی بالای این طرح در حل نیازهای تحقیقاتی شرکت های کارافرین، دانش بنیان و واحدهای صنعتی با بهره مندی از امکانات موجود در بهترین دانشگاه های کشور درخواست داشته نسبت به اعلام نیازهای تحقیقاتی خود در سامانه parsa.nan.ac در هفته پیش رو اقدام کنند.

مراحل ثبت نیاز در سامانه parsa.nan.ac به شرح ذیل است:

گام ۱: ورود به سایت parsa.nan.ac

گام ۲: ورود به بخش ثبت نام

گام ۳: ثبت نام در سامانه

گام ۴: ورود به بخش ثبت نیاز و ارسال اطلاعات نیاز

دومین فراخوان ثبت نیاز ویژه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان

گفتنی است؛ شرکت ها محدودیتی جهت تعداد نیازهای اعلامی در این مرحله ندارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-25 11:28

افزودن دیدگاه جدید