کدخبر :311552 پرینت
12 آذر 1403 - 15:32

سرویس فیبرنوری؛ بهترین سرویس و مزیت نسبی مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس پیشران فیبرنوری بهترین سرویس و مزیت نسبی مخابرات در شرایط حاضر با توجه به شبکه گسترده فیبر است و تمام مشتریان برای ما ارزشمند هستند، اما در مناطقی که تقاضا بالاتر است و استقبال بهتری وجود دارد، طبعاً کار را بیش از گذشته توسعه خواهیم داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جعفرپور که در گردهمایی مدیران شرکت مخابرات ایران سخت می‌گفت، با بیان اینکه دور هم جمع شده‌ایم که با همکاری بین ارکان اصلی و تصمیم‌گیر شرکت، از دانش و تجربه انباشته و علمی مخابرات استفاده کنیم، افزود: لازمه این، توجه بیشتر به موضوع آموزش به‌ویژه در بخش‌های مرتبط با مشتریان و فنی مانند برقراری اتصال فیبر نوری است.

وی افزود: در این دوره مدیریتی با همکاری و مشارکت با مجموعه اپراتورها در حوزه‌های متنوع به‌عنوان بزرگترین اپراتور بازار، اتصال فیبر نوری را برای مشتریان به‌ویژه در بخش‌هایی که بیشتر مورد استقبال است، طبق برنامه ابلاغی وزارت ارتباطات گسترش خواهیم داد.

مهندس جعفرپور تصریح کرد: اکنون باید ساختار کلی شرکت را با مشارکت تمام بخش‌ها، بر اساس فناوری پیشران فیبر، مشتری‌مدار و سودآور کرده و از اعتبار برند مخابرات برای هر چه بیشتر شدن فروش و رشد بنگاه اقتصادی خود با تمام جزئیات که موجب علاقه مشتری می‌شود، استفاده کنیم.

مدیرعامل مخابرات ایران با توضیح اینکه باید در ارائه و اجرای فیبر نوری برای مشتریان، استانداردهای سطح عالی سرویس را رعایت کنیم، اظهار داشت: در این مدت برای هر استان، معین استان را مشخص کرده‌ایم و با تدوین برنامه‌های تحولی و گسترده، به دنبال ارائه بهترین سرویس بر بستر ارتباطات ثابت با تکیه بر اصل مشتری‌مداری هستیم.

مهندس جعفرپور، سرویس پیشران فیبر نوری را بهترین سرویس و مزیت نسبی مخابرات در شرایط حاضر با توجه به شبکه گسترده فیبر شرکت عنوان کرد و افزود: تمام مشتریان برای ما ارزشمند هستند اما در مناطقی که تقاضا بالاتر است و استقبال بهتری وجود دارد طبعاً کار را بیش از گذشته توسعه خواهیم داد.

مدیرعامل مخابرات گفت: مدیریت بهینه در بخش املاک مخابرات نیز از نکات مهمی ست که در دستور کار قرار دارد و با استفاده از روش.های اقتصادی و بازاریابی، می‌توانیم در این بخش درآمدزایی گسترده و در قالب برند مخابرات به همراه ارائه خدمات مختلف داشته باشیم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: در پوشش و به‌ویژه اتصال فیبر نوری، باید تا آخر همراه مشتری بمانیم، یعنی پس از رساندن FAT به محل، مراحل متوالی بعدی از جمله در اختیار  گذاشتن مودم، راه‌اندازی سرویس مشتری و استفاده نهایی ایشان را برقرار سازیم تا رضایت‌مندی و فروش و توسعه شبکه فیبر نوری محقق شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.