کدخبر :305909 پرینت
23 مرداد 1403 - 09:33

معتمدی: ستار هاشمی می تواند تحول در حوزه ارتباطات را رقم بزند

احمد معتمدی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: دکتر ستار هاشمی، جوان و به علوم روز مسلط است، لذا ایشان می تواند موتور محرکه اقتصاد باشد و شرایط خوبی را برای ایجاد تحول در بخش ارتباطات رقم بزند.

متن خبر

دکتر سید احمد معتمدی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در ارزیابی دکتر سیدستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، اظهار کرد: دکتر ستار هاشمی را فرد مناسبی در جایگاه وزیر ارتباطات دولت چهاردهم می‌بینم و یکی از مزیت‌های ایشان این است که جوان است و به علوم روز در جهت توسعه ارتباطات مسلط می‌باشد.

وی، ادامه داد: با شناختی که از ایشان دارم و اینکه زمانی معاون وزارت‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات بودند، می توان گفت که مراحلی را طی کرده‌اند و در مقایسه با دیگر افرادی که در این بخش حضور نداشتند، دارای تجربه زیادی هستند.

معتمدی، خاطرنشان کرد:در حال حاضر موضوع دیجیتالی کردن و ارتباطات با یک الی دو دهه اخیر متفاوت است و دکتر ستار هاشمی می تواند موتور محرکه اقتصاد باشد.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تاکید کرد: ایشان در صورتی که حمایت های لازم را دریافت کند می تواند شرایط خوبی را برای ایجاد تحول در بخش ارتباطات رقم بزند.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.