کدخبر :287598 پرینت
27 آبان 1402 - 14:55

تجلیل سازمان پدافند غیرعامل از افزایش پنج برابری اقدامات وزارت ارتباطات

معاون الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های قانونی پدافند غیرعامل از برنامه‌ها و اقدامات پنج برابری وزارت ارتباطات تجلیل و قدردانی کرد و ضمن اعلام حمایت این سازمان از وزارت ICT، به تبیین قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور پرداخت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، صبح امروز (27 آبان ماه) نشست دبیران پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و دستگاه‌های تابعه به میزبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر خوانساری، معاون وزیر ارتباطات، معاون الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل، رئیس و دبیران پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و دستگاه‌های تابعه و برخی مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد، عملکرد، اقدامات و انتظارات در این حوزه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست، مدیر کل حراست و رئیس پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات، بر تلاش مضاعف زیرمجموعه‌ها به منظور حفظ افتخار برتری این وزارت‌خانه در دوره‌های بعدی تاکید کرد و خواستار استفاده از نتایج مانورهای پدافندی در ارتقای نقاط قوت و برقراری امنیت و پایداری خدمات شد.

وی هم‌چنین، آموزش و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در سازمان‌ها را فرهنگی دانست که باید مورد ترویج و توجه قرار بگیرد.

سعید رحیمی، معاون الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل نیز با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های قانونی پدافند غیرعامل از برنامه‌ها و اقدامات پنج برابری وزارت ارتباطات تجلیل و قدردانی کرد و ضمن اعلام حمایت این سازمان از وزارت ICT، به تبیین قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور پرداخت.

در ادامه این نشست، دبیران کمیته پدافند غیرعامل دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، گزارشی از عملکرد و اقدامات خود را در این زمینه ارائه دادند. گفتنی است، چندی پیش سازمان فناوری اطلاعات ایران به دلیل انجام اقدامات و فعالیت‌های عملیاتی و کارآمد در حوزه پدافند غیرعامل به عنوان دستگاه برتر در حوزه وزارت ارتباطات معرفی و به همین مناسبت لوح تقدیری به دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس این سازمان اهدا شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.