کدخبر :285257 پرینت
27 شهریور 1402 - 12:41

آیا کسب و کار اینترنتی نیاز به مجوز دارد؟

در گذشته ای نه چندان دور کسب و کار اینترنتی اصلا معنایی نداشت و فروش محصولات و یا ارائه خدمات, صرفا به صورت حضوری یا تلفنی انجام می شد؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عموم مردم به اینترنت ,کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی گرفتند.

متن خبر

گزارش آگهی/ آیا کسب و کار اینترنتی نیاز به مجوز دارد ؟ در گذشته ای نه چندان دور کسب و کار اینترنتی اصلا معنایی نداشت و فروش محصولات و یا ارائه خدمات, صرفا به صورت حضوری یا تلفنی انجام می شد ؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عموم مردم به اینترنت ,کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی گرفتند .به همین دلیل اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و به بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان نیازمندید , با موضوع آیا کسب و کار اینترنتی نیاز به مجوز دارد ؟ همراه باشید

مشخصات بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان

از آنجایی که ممکن است با کسب و کار اینترنتی آشنایی لازم را نداشته باشید , قبل از اینکه به بررسی بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان بنام آژانس تبلیغات نکسوس بپردازیم, به صورت مختصر این نوع کسب و کار را تعریف خواهیم کرد .
به طور کلی هر کسب و کاری یا به فروش محصولات مشغول است و یا به عرضه خدمات ؛ اگر این موارد در بستر اینترنت انجام شوند, به آن کسب و کار اینترنتی می گویند . متاسفانه برخی از افراد از روی ناآگاهی فکر می کنند که با راه اندازی یک وبسایت, به سمت کسب و کار اینترنتی حرکت کرده اند .در حالیکه این موضوع به دانش و مهارت بالایی نیاز دارد و تنها به یک وبسایت خلاصه نمی شود؛ برای فعالیت یک کسب و کار اینترنتی یادگیری علم بازاریابی , تعیین استراتژی, شناخت رقبا , مشخص نمودن جامعه هدف و ... یک امر حیاتی می باشد .اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید , حتما از بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان  مشاوره بگیرید .آژانس تبلیغات نکسوس یکی از برترین شرکت های تبلیغاتی در اصفهان می باشد که به واسطه تیم جوان ,پرانگیزه و متخصص خود آماده است تا شما را در این مسیر یاری نماید . در صورتی که می خواهید کسب و کار پرسودی داشته باشید , از طریق شماره های زیر با کارشناسان مجموعه نکسوس در ارتباط باشید .

کسب و کار در اصفهان

کسب و کارهای اینترنتی در همه زمینه ها گسترش زیادی پیدا کرده اند , از این روی رقابت برای جذب مشتری بسیار شدید شده است, اگر شما صاحب کسب و کار در اصفهان هستید , باید بدانید که پیروزی در این رقابت به عوامل مختلفی بستگی دارد .
به نظر آژنس تبلیغات نکسوس یکی از مهم ترین دلایل شکست کسب و کارهای اینترنتی, عدم شناخت شیوه کسب و کارهای اینترنتی می باشد ؛ اما خبر خوش این است که این امکان را دارید تا با مراجعه به بهترین مشاوره کسب و کار اصفهان ,برنده این رقابت شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .بر خلاف تصور عموم ,راه انداختن یک کسب و کار بر بستر اینترنت , نیازمند اخذ یکسری مجوزها می باشد ؛ بنابراین پیش از شروع فعالیت خود لازم است با مراحل اخذ مجوز آشنا شوید تا با چشم باز و آگاهی کامل قدم بردارید .

گرفتن مجوز کسب و کار

قبل از اینکه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کنید نیازمند اخذ مجوز فعالیت می باشید ؛ به طور کلی دریافت دو نوع مجوز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ضروری می باشد . با اخذ این مجوزها , از لحاظ قانونی مشکلی برای فعالیت شما وجود نخواهد داشت .دسته اول مجوز ها مربوط به دریافت نماد اعتماد می باشد که به آن مجوز عمومی می گویند و در همه سایت های دارای مجوز می توانید این نماد را مشاهده نمایید . نوع دوم مجوز برای هر صنف متفاوت می باشد که به آن مجوز اختصاصی می گویند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان مراجعه نمایید .شرکت آژانس تبلیغات نکسوس به کمک مهارت و تجربه ای که در زمینه اخذ مجوز کسب و کارهای اینترنتی دارد , به عنوان یکی از بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان شناخته می شود . به منظور دریافت مشاوره , با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .یکی از سوالات رایج در بین صاحبان کسب و کار اینترنتی این است که مجوزهای عمومی شامل موارد دیگری هم می شوند یا خیر ؟ در جواب باید گفت بله , این مجوزها برای همه ی کسب و کارها عمومیت دارند و شامل نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب و کار می باشد .

سایت مجوز کسب و کار

شاید برایتان جالب باشد که برای اخد مجوز ,نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما قادر خواهید بود تا به صورت آنلاین , تمامی مجوزها را دریافت نمایید . اینگونه در وقت و انرژی شما بسیار صرفه جویی می شود و این فرصت دارید تا به امور مهم تر رسیدگی کنید .برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی می توانید به وبسایت اینماد مراجعه نمایید , نماد اعتماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارائه می شود .در مورد دریافت مجوزهای اختصاصی هم باید به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار مراجعه نمایید و از گروه صنفی خود, مجوز لازم را درفات نمایید .به عنوان مثال اگر کسب و کار اینترنتی شما در حوزه فروش و یا خدمات مرتبط به سلامت و درمان است , مجوزهای اختصاصی را از وزارت بهداشت دریافت خواهید کرد . یا اگر فعالیت کسب وکارتان مربوط به امور فرهنگی از جمله موسیقی , کتاب و ... است , صدور مجوز بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد خواهد بود .اگر در موضوع اخذ مجوز , دچار سردرگمی شده اید و نیازمند مشاوره هستید , آژانس تبلیغات نکسوس به عنوان یکی از بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .

شرایط دریافت مجوز

[node:title]

دریافت مجوز دارای یکسری شرایط خاص می باشد ,در صورتی که شرایط زیر را نداشته باشید , اخذ مجوز با چالش مواجه خواهد شد . این شرایط شامل موارد زیر هستند :

 نداشتن بدهی مالیاتی

اولین شرط اخذ مجوز برای فعالیت یک کسب و کار اینترنتی, این است که بدهی مالیاتی نداشته باشید , در صورتی که بدهی دارید , با مراجعه به مراجع ذی صلاح می توانید بدهی مالیاتی خود را تسویه و سپس برای اخذ مجوز اقدام نمایید .

 گذراندن دوره های خاص

قبل از اینکه یک کسب و کار راه بندازید ,لازم است تا از اصول و قواعد آن مطلع باشید ؛ به همین منظور بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس توصیه می کند دوره های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار را بگذرانید تا علاوه بر امکان دریافت مجوزها ,مهارت تان افزایش یابد .

 مدارک

همانطور که می دانید برای ورود به یک حرفه و راه اندازی کسب و کار مرتبط با آن باید اطلاعات کافی داشته باشید . از این جهت داشتن پروانه تخصصی و فنی و یا یک مدرک دانشگاهی مرتبط ضروری است .
توجه داشته باشید که اگر خودتان این مدارک را ندارید ,می توانید فردی واجد شرایط را معرفی نمایید ؛ در این صورت مشکلی برای دیافت مجوز نخواهید داشت .

کارت پایان خدمت

آخرین شرطی که برای اخذ مجوز کسب و کار اینترنتی نام می بریم ویژه آقایان می باشد, اگر صاحب کسب و کار آقا و سنش کمتر از 50 سال باشد , لازم است یکی از گزینه های کارت پایان خدمت , معافیت پزشکی یا دائم و یا گواهی اشتغال به تحصیل ارائه شود . در غیر این صورت اخذ مجوز امکان پذیر نیست .

هزینه مجوز کسب و کار اینترنتی

[node:title]

همانطور که متوجه شدید برای فعالیت اینترنتی و راه اندازی کسب و کار در این فضا , دریافت مجوز ضروری می باشد . از آنجایی که دغدغه بسیاری از صاحبان کسب و کار,بحث های مالی است,در ادامه به هزینه مجوز کسب و کار اینترنتی می پردازیم .سه تا از مهم ترین مجوزهای کسب و کار اینترنتی شامل, نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی , مجوز کشوری کسب و کار مجازی و مجوز سازماندهی پایگاه های اینترنتی می باشد , به دلیل اینکه لیست قیمت ها تغییر می کند و دائما به روز رسانی می شود امکان مخشص نمودن تعرفه دریافت مجوزها وجود ندارد .برای اطلاع از هزینه مجوز کسب و کار اینترنتی با بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان تماس حاصل فرمایید ؛ کارشناسان مجموعه آژانس تبلیغات نکسوس قیمت های به روز را در اختیار شما خواهند گذاشت .شرکت مشاوره کسب و کاردریافت مجوز کسب و کار ایتنرنتی , راه اندازی و به موفقیت رساندن آن نیاز به رعایت اصول و نکات مهمی دارد ؛ به همین علت دریافت مشاوره از یک شرکت مشاوره کسب و کار کمک زیادی به شما خواهد کرد آژانس تبلیغات نکسوس با تکیه بر مهارت ,تخصص و تجربه خود همواره تلاش می کند بهترین مشاوره کسب و کار در اصفهان را ارائه دهد برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://nexxus.ir مراجعه و یا با شماره 09900663221 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.