کدخبر :282324 پرینت
12 تیر 1402 - 08:13

شوخی ایلان ماسک با کاربران توییتر پیرامون محدودیت‌های اخیر این شبکه اجتماعی

ایلان ماسک در توییتی عنوان کرده بود که حساب‌های تأیید شده توییتر روزانه فقط می‌توانند شش هزار پست را بخوانند و حساب‌های تأیید نشده قدیمی به 600 پست در روز و حساب‌های تأیید نشده جدید به 300 پست در روز محدود می‌شوند و حال مالک توییتر قضیه محدودیت توییتر را به‌ عنوان طنزی معرفی کرده تا به رکورد بیشترین تعداد بازدید توییت برسد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کاربران توییتر از بعدازظهر روز گذشته (12 تیر ماه) مشکلاتی را در این پلت‌فرم رسانه اجتماعی گزارش دادند که علت این مشکلات مشخص نبود.

ایلان ماسک، مالک میلیارد آمریکایی توییتر، در توییتی عنوان کرد که حساب‌های تأییدشده توییتر روزانه فقط می‌توانند شش هزار پست را بخوانند و حساب‌های تأییدنشده قدیمی به 600 پست در روز و حساب‌های تأییدنشده جدید به 300 پست در روز محدود می‌شوند.

وی مدتی بعد اعلام کرد: این ارقام به‌زودی به هشت هزار پست برای حساب‌های تأییدشده، 800 برای حساب‌های تأییدنشده قدیمی و 400 برای حساب‌های تأییدنشده جدید افزایش می‌یابد.

پس از انتشار این اخبار، بسیاری از کاربران فعال توییتر خبر از مهاجرت خود به برنامه‌های دیگر و ترک این پلت‌فرم دادند.

اما حالا بر اساس توییت جدید ماسک، گویا قضیه محدودیت توییتر طنزی بوده که ایلان ماسک به‌منظور رسیدن به رکورد بیشترین تعداد بازدید توییت آن را راه انداخته است و به بازدید 446 میلیونی در 19 ساعت رسیده است.

توئیت

با این حال شاید بسیاری از کاربران نتوانند این موضوع را که شاید از یک شوخی فراتر رفته باشد، درک کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.