سرپرست بانک ملی: تحول دیجیتال پیشنیاز خدمترسانی مناسب به مشتریان است
سرپرست بانک ملی ایران گفت: تحول دیجیتال به عنوان پیشنیاز خدمترسانی مناسب به مشتریان از سوی واحدهای صف و ستاد است و استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی بانک ضرورت دارد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در مراسمی با بیان اینکه رفع ناترازی بانک و مدیریت منابع و مصارف مسئله روز در این بانک است، گفت: یکی از مسائل پیشِرو در سال جاری، بحث فروش اموال مازاد و خروج از بنگاهداری است و ما در بانک ملی ایران به دنبال بنگاهداری نیستیم بلکه به دنبال خلق بنگاه هستیم و تاکنون نیز بسیاری از بنگاههای عرصه تولید با مشارکت بانک ملی ایران وارد چرخه تولید شده است.
وی موضوع مهم تحول دیجیتال را به عنوان پیشنیاز خدمترسانی مناسب به مشتریان از سوی واحدهای صف و ستاد بر شمرد و در پایان ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی بانک در انتصابات و قدردانی از زحمات دکتر موسوی، برای معاونان جدید اعتباری و پشتیبانی بانک ملی ایران آرزوی موفقیت نمود.
نصرتاله شهبازی معاون جدید اعتباری بانک ملی ایران هم با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و بخش اعتباری، حوزه پرچالشی خواهد بود، گفت: مهار تورم، اعطای تسهیلات تکلیفی به ویژه در بخش دانشبنیانها، مسکن ملی و توجه به مشتریان اعتباری در بخش تولید از الزامات سال پیشِرو خواهند بود.
در پایان این مراسم، جواد بخشی معاون جدید پشتیبانی بانک ملی ایران نیز بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر، با همراهی و همدلی مدیران بانک، اهداف و سیاستهای دولت و بانک را عملیاتی نماییم.
گفتنی است طی هفته گذشته محمود شایان به عنوان عضو جدید هیأت مدیره بانک ملی ایران معرفی و از تلاشهای سیدفرید موسوی عضو سابق هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک تقدیر شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید