کدخبر :278846 پرینت
09 فروردین 1402 - 09:15

سنگ تمام اینستاگرامی دنیز دایی برای مادربزرگ جوان‌اش

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی بعد از مدت ها با انتشار تصویر جالبی در صفحه شخصی اش از تیپ و ژست متفاوت مادربزرگ جوان اش رونمایی کرده است.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، دنیز دایی دختر ارشد علی دایی از ازدواج نخست اش است که از اوایل کودکی به همراه مادرش در انگلیس زندگی می کند‌.

اما در این چند سال اخیر حضور مداوم و فعال دنیز در شبکه های اجتماعی سبب شده که او بیش از پیش شناخته شود.

حتی انتشار تصاویر مشترک او با اسطوره فوتبال ایران باعث شده که دنیز جایگاه و محبوبیت ویژه ای در نزد برخی از هواداران علی دایی داشته باشد.

این در حالی است که دنیز در تمامی این سال ها تصاویر محدودی از مادرش و همچنین خانواده او در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

[node:title]

همچنین تیپ و ژست متفاوت مادربزرگ جوان دنیز در لندن باعث تعجب دنبال کنندگان او شده است. البته دنیر این تصویر را به مناسبت روز جهانی مادر در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

تبریک متفاوت و دیرهنگام دنیز دایی به مناسبت عید نوروز

به گزارش وقت صبح، با آغاز سال ۱۴۰۲ اغلب چهره های مشهور ایرانی در فضای مجازی با انتشار پیام های متفاوتی عید نوروز را تبریک گفته اند.

در همین ارتباط دنیز دایی دختر ارشد علی دایی که به همراه مادرش سال ها است در لندن زندگی می کند هم از این قائده تبریکات مستثنی نبوده است.

او با نمایش تصویری از خودش در کنار سفره هفت سین ساده و‌ شیک شان در لندن خطاب به مخاطبان اش نوشته است: عیدتون مبارک.

البته تبریک سال نو دنیز بازتاب متفاوتی را در فضای مجازی از سوی کاربران در پی داشته است. اما اغلب دنبال کنندگان این چهره به لطف محبوبیت و معروفیت پدرش واکنش مثبتی به استوری او بروز داده اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.