رشد ۶۰ درصدی صدور پروانه دفاتر پیشخوان در منطقه شمال غرب رگولاتوری
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری از صدور ۱۰۸ پروانه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاترICT روستایی در شش ماهه اول سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است.
به گزارش سیتنا، حمید یوسف پور با اشاره به وجود ۷۸۹ دفتر پیشخوان در استانهای گیلان، قزوین و زنجان، گفت: فعالیت این دفاتر باعث کاهش چشمگیر مراجعه مردم به دستگاههای خدمت دهنده، کاهش ترددهای شهری، تسهیل در دریافت خدمات و ... شده است.
وی با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۹۵، عنوان کرد: در شش ماهه اول سال جاری، ۴ هزار و ۹۶۷ شکایت در حوزه فعالیت منطقه شمال غرب رگولاتوری در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۹۵ ثبت شده است که ۱۷۰ شکایت مربوط به عملکرد دفاتر پیشخوان می شود.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری درباره موضوعاتی که در مورد آنها شکایت ثبت شده است، اظهار کرد: از شکایات ثبت شده در این سامانه، ۲ هزار و ۹۶۲ شکایات درباره ارتباطات ثابت، هزار و ۶۶۲ شکایات درباره ارتباطات سیار، ۱۱۱ شکایت درباره خدمات پستی و ۶۲ شکایت درباره تداخلات فرکانسی است که با اقدامات صورت گرفته ۴ هزار و ۳۶۷ شکایت یعنی ۸۸ درصد شکایات بررسی و پاسخ داده شده است.
یوسف پور دلایل بروز مشکلات در بخش ارتباطات سیار را زمانبر بودن اصلاح و بهینه سازی شبکه تلفن همراه دانست و افزود: علاوه بر این، عواملی مانند سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی و فرسوده بودن شبکه کابل مسی از جمله دلایل بروز مشکلات در بخش ارتباطات ثابت است.
وی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در منطقه شمال غرب رگولاتوری را شناسایی و رفع منشا ۶۲ مورد تداخل فرکانسی عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات تداخلات فرکانسی ایجاد شده در این منطقه به استفاده غیرمجاز از تکرارکننده های غیر استاندارد باندهای فرکانسی تلفن همراه مربوط می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید