کدخبر :310934 پرینت
01 آذر 1403 - 12:29

بررسی نحوه ارایه خدمات پیامک انبوه برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم

نحوه ارایه خدمات پیامک انبوه در راستای ایجاد وحدت رویه در ساماندهی حوزه پیامک انبوه و با هدف ایجاد هم افزایی برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم طی نشستی در سازمان تنظیم مقررات مورد بررسی قرار گرفت.

متن خبر
به گزارش سیتنا، در این نشست که با حضور اپراتورهای ارتباطات سیار، دارندگان مجوز ارایه خدمات پیامک انبوه، اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) و برخی از دارندگان پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، مقررات ابلاغی رگولاتوری بازخوانی و پیشنهادهای حاضران درباره افزایش رونق بازار خدمات پیامک انبوه و کاهش شکایت کاربران در دریافت پیامک های مزاحم مطرح شد.
بر اساس این گزارش ارتقای تعامل میان ارایه کنندگان خدمات پیامکی، مقررات گذاری در حوزه تعرفه با قیمت گذاری از طریق بازار این خدمات و ایجاد سامانه های کشف تخلف در اپراتورهای ارایه دهنده خدمات پیامک انبوه به منظور حفظ حقوق مردم و پیشگیری از ارسال پیامک های مزاحم از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر کاربران می توانند با مراجعه به اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه و یا  شماره گیری کد دستوری # 800*  و ارسال کد 11 برای لغو پیامک های دریافتی و ارسال کد 12 برای فعال سازی پیامک های لغو شده برای مدیریت دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی اقدام کنند.

سازمان تنظیم

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.